شناسهٔ خبر: 41085427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۹

رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال دسته یک حاشیه ساز شد؛ لزوم تعیین تکلیف کادر فنی تیم‌های فوتبال جوانان و امید آسیا؛ و اخبار فوتبال اروپا؛ عناوین مهمترین اخبار ورشی ۱۴:۳۰ امروز است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مشروح اخبار به این شرح است:

* رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال دسته یک حاشیه ساز شد.
 
<div id="video-display-embed-code_297527" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797337/297527?width=400&height=300"></script></div>

* با نزدیک شدن به رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان و امید آسیا، لزوم تعیین تکلیف کادر فنی این تیم‌ها، ضروری به نظر میرسه.
 
<div id="video-display-embed-code_297526" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797337/297526?width=400&height=300"></script></div>

* آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران افتتاح شد.
 
<div id="video-display-embed-code_297525" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797337/297525?width=400&height=300"></script></div>

* خبر‌های کوتاه:

-در مرحله دوم مسابقات شطرنج آنلاین بانوان، سارا خادم الشریعه با پیروزی ۷ به ۳ مقابل حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. این مسابقات در چهار مرحله پیگیری می‌شود و در هر مرحله ۱۶ بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. جایزه نفر قهرمان ۳۰۰۰ دلار است.

-آنتون یوسنیک از اسلوونی و اِملادِن زانجِر از کرواسی - دستیاران خارجی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران، بامداد امروز به تهران رسیدند.

-معاون سازمان خصوصی سازی گفت: برای افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس، سند مالکیت دو مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و کمپ حجازی به استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام به پرسپولیس واگذار می‌شود.

-هادی رضایی پس از استعفا از سمت دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

-فدراسیون دوومیدانی در پی محدودیت تمرینی در دوران شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ و افزایش آمادگی ورزشکاران این رشته به ۴۲ تن در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کمک هزینه تمرینی پرداخت کرد.

-هواداران فوتبال روسیه سردار آزمون را به عنوان بهترین بازیکن هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر این کشور انتخاب کردند. آزمون در بازی دیشب مقابل تامبوف گل نخست بازی را به ثمر رساند.

-امید خالدی - بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان به عضویت باشگاه نفت مسجدسلیمان درآمد.

-تیم بسکتبال نانجینگ چین، صبح امروز در هفتمین دیدار خود پس از آغاز دوباره لیگ این کشور، ۱۱۴ به ۹۷ نتیحه را به ژیجیانگ واگذار کرد. حامد حدادی سنتر ایرانی نانجینگ در این دیدار ۱۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه به میدان رفت و ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل مقابل نام خود ثبت کرد.

- بر اساس اعلام یوفا، شهر استانبول میزبان دیدار پایانی لیگ قهرمانان در فصل آینده خواهد بود. پیش از این استانبول میزبان فینال فصل جاری رقابت‌ها بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار شد به صورت متمرکز در کشور پرتغال برگزار شود.

- ایکر کاسیاس - دروازه‌بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پس از ۵ فصل حضور در پورتو پرتغال از این تیم جدا شد. کاسیاس از سال ۲۰۱۹ به علت بیماری به کادر فنی پورتو اضافه شد و در هیچ دیداری برای پورتو به میدان نرفت.

* تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب به مصاف هم می‌روند. درآخرین بازی‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، شفیلد یونایتد میزبان تاتنهام است و در جذاب‌ترین دیدار، تیم رده دومی منچسترسیتی در خانه پذیرای لیورپول - قهرمان زودهنگام مسابقات خواهد بود. لیورپول پس از قهرمانی در این فصل با کسب ۸۶ امتیاز، در پی برد‌های بیشتر است تا بتواند رکورد ۱۰۰ امتیاز فصل
۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ منچستر سیتی را بشکند و پیروزی در بازی امشب از این حیث برای شاگردان کلوپ ارزش زیادی دارد.

-در همین چارچوب؛ دیشب وستهام با نتیجه ۳ به ۲ ازسد چلسی گذشت، چلسی با این نتیجه، ۵۴ امتیازی باقی ماند و فرصت قرار گرفتن در رده سوم جدول را از دست داد، اورتون هم ۲ به ۱ لسترسیتی را از پیش رو برداشت، لستر هم اکنون با ۵۵ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده و رقابتی نزدیک با چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. در دیگر بازی‌های دیشب، نیوکاسل ۴ به ۱ در زمین بورنموث پیروز شد و آرسنال با چهار گل نوریچ را درهم کوبید.

-هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا امشب به پایان می‌رسد و طبق برنامه، آتالانتا با ناپولی و رم با اودینزه مصاف می‌دهد.

-دیشب، اینتر با شش گل برشا را درهم کوبید و با ۶۴ امتیاز، جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد، میلان به سختی و در ثانیه‌های پایانی مسابقه از شکست برابر میزبانش اسپال گریخت و بازی را ۲ - ۲ مساوی کرد، بولونیا و کالیاری به تساوی ۱ - ۱ رسیدند، ورونا ۳ به ۲ از سد پارما گذشت، فیورنتینا در خانه ۱ به ۳ مغلوب ساسولو شد و سامپدوریا ۲ به ۱ در زمین لچه به برتری رسید.

- در آخرین دیدار‌های هفته سی و سوم لیگای اسپانیا، امشب سوسیداد با اسپانیول، ایبار با اوساسونا و تیم صدرنشین رئال مادرید با ختافه رودررو می‌شوند.

-دیشب هم، آلاوس در خانه با ۲ گل به گرانادا باخت، والنسیا هم با همین نتیجه مغلوب بیلبائو شد، دیدار وایادولید با لوانته بدون گل مساوی خاتمه یافت و ویارئال با دو گل بر میزبانش بتیس پیروز شد.

* حاشیه‌های فوتبال جهان:
 
<div id="video-display-embed-code_297524" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797337/297524?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما