شناسهٔ خبر: 41085085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بانوان ملایر با مشکلات ساختار قامتی آشنا شدند

مهناز روزبهانی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ساختار قامتی ویژه بانوان گرامیداشت دهه کرامت در سالن شهید بهشتی استادیوم تختی، گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری هیئت والیبال برای ورزشکاران دختر این رشته ورزشی در رده های سنی نوجوانان و جوانان، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی طبق دستورات پروتکل الحاقی ستاد پیشگیری و مبارزه با کروناویروس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا سپهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساختار قامتی از مباحث مهم در هر رشته ورزشی به شمار می رود و اگر فردی دچار مشکلاتی در ساختار قامتی خود بوده و از آن بی اطلاع باشد، مشکلات عدیده ای را برای فرد در حین فعالیت های ورزشی و یا حتی در خانه یا جامعه به وجود می آورد.

وی افزود: آگاهی داشتن از مشکلات ساختار قامتی باعث می شود تا فرد پیش پزشک متخصص مراجعه و نسبت به درمان خود اقدام کند تا در آینده دچار کمردردهای مزمن، دردهای پاشنه، ساق و زانوها، منحنی شدن پاه ها به مرور زمان، دردهای حاد در ناحیه کتف، شانه ها، گردن و ... نشود.

سپهری در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ویژه بانوان، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت ولادت، دو تیم از تیم های منتخب هیئت والیبال به نام های الف و  ب با مربیگری و داوری فاطمه اکبری از داوران ملی در این مسابقات شرکت و برای کسب مقام و رتبه برتر آن به مصاف هم رفتند و در پایان تیم الف توانست با نتیجه سه بر صفر تیم ب را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از آغاز فعالیت مدارس ورزش دوچرخه سواری ویژه بانوان خبر داد و گفت: هیئت دوچرخه سواری ملایر به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی، مدارس ورزش خود را در بخش بانوان در پیست دو و میدانی تختی فعال کرد.

وی توضیح داد: هیئت دوچرخه سواری ملایر با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کروناویروس و ضدعفونی کردن دوچرخه ها و استفاده از مربیان کار آزموده و خلاق کلاس های آموزشی دوچرخه سواری را در بخش بانوان فعال و آماده ارائه آموزش های لازم به علاقمندان این رشته ورزشی است.

سپهری با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت و در راستای رفع مسائل و مشکلات امنیتی و ظاهری مجموعه ورزشی بانوان کوثر، دیوارکشی و محوطه سازی این مکان در دستور کار این اداره و شهرداری ملایر قرار گرفت، افزود: به همین منظور این مجموعه مورد بازدید سوریان مسئول واحد حقوقی و کلاهچیان مدیر دفتر فنی ومهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان و مهندس فرجی معاون فنی و عمرانی شهرداری ملایر و همکارانش قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید دو طرف در جریان روند عملیات عمرانی قرار گرفتند و بر لزوم اجرای دیوارکشی و حفظ امنیت مجموعه و حفظ بیت المال تأکید کردیم و خواستار تعیین حد و حدود ملک مورد نظر و تسریع در انجام این عملیات شدیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه سیلاب‌های سال گذشته آسیب های جدی به این مجموعه وارد کرده و روا نیست دست روی دست گذاشته تا این مجموعه به این سرعت فرسوده شود، اظهارکرد: با توجه به رایزنی ها و پیگیری ها، شهرداری مصمم شد این پروژه را در راستای حمایت از ورزشکاران ملایر انجام دهد.

انتهای پیام

نظر شما