شناسهٔ خبر: 41085074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه همدان:

فضای مجازی جولانگاه ذبح فرهنگ اسلامی و ایرانی شده است

همدان - امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت کنترل و مدیریت فضای مجازی گفت: فضای مجازی به جولانگاهی برای ذبح فرهنگ اسلامی و ایرانی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان با اشاره به اهمیت و ضرورت کنترل و مدیریت فضای مجازی گفت: این فضا به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

آیت الله شعبانی افزود: اینکه اظهار نظرها در مورد فضای مجازی و مدیریت آن مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد نشان دهنده آن است که وضعیت فعلی مطلوب دشمنان نظام و اسلام است و ابزاری برای هجمه بر ارزش‌ها و هنجارها شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن برای فضای مجازی برنامه ریزی کرده است، بیان کرد: دشمن سعی در حفظ فضا به همین شکل دارد تا تهاجم فرهنگی خود را با شدت انجام دهد.

وی با بیان اینکه دلسوزان نظام به مدیریت فضای مجازی معتقد هستند چراکه اگر کسی نسبت به اسلام غیرت دینی و تعصب داشته باشد نمی‌تواند نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشد، گفت: نفرت پراکنی و هجمه‌های دشمنان نسبت به اسلام و مقدسات دینی برای ما قابل تحمل نیست.

وی با گلایه از اینکه در فضای مجازی انقلابی عمل نشده است، بیان کرد: اعتقاد ما تعطیلی فضای مجازی نیست بلکه درخواست ما از مسئولان فرهنگ سازی در عرصه فضای مجازی است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان و ورود طلاب به عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی عنوان کرد: دشمن به قدری در حال برنامه ریزی است که ما نمی‌توانیم حرف حق خودمان را به راحتی و سادگی تبلیغ کنیم بر همین اساس برای موفقیت در این کار و مقابله با دشمن نیازمند هم افزایی و تشکیل جبهه‌ای در سطح ملی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان کار تشکیلاتی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: آن قدر باید در عرصه عملیات فضای مجازی قوی باشیم که دشمن از طراحی در این فضا پشیمان شود.

وی بابیان اینکه توهین به مقدسات به هیچ وجه قابل تحمل نیست، عنوان کرد: امروز فضای مجازی بیشترین تأثیر را در فرهنگ کشور دارد اما متأسفانه تبدیل به جولانگاهی برای ذبح فرهنگ اسلامی و ایرانی شده است.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت این مسائل حساس باشند، عنوان کرد: مدیران مسئولیت شرعی به گردنشان است و انتظار می‌رود از قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان حمایت کنند.

نظر شما