شناسهٔ خبر: 41084429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر عامل بنیاد علوی کشور خبر داد:

افزایش چهارصد درصدی اعتبارات شهرستان مانه و سملقان

اعظم قهرمانی

مدیرعامل بنیاد علوی کشور گفت: اعتبارات سال گذشته بنیاد علوی برای شهرستان مانه و سملقان حدود 10 میلیارد تومان بود و امسال بیش از چهارصد درصد این منابع و اعتبارات افزایش می یابد و حدود پنج تا شش میلیارد تومان پروژه ملی در دست اجرا داریم و افزون بر سی میلیارد تومان تسهیلات خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

 محسن منصوری در نشست امضای تفاهم نامه بین استانداری و بنیاد علوی برای توسعه شهرستان مانه و سملقان که ۱۲تیرماه در محل استانداری برگزاری شد، اظهارکرد: امسال مجموع اعتبارات برای هزینه در شهرستان مانه و سملقان در حوزه های عمرانی، اجرایی، زیرساختی و توانمندسازی حدود ٨٠ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری هدف اصلی بنیاد علوی توانمندسازی محرومین و تهیدستان با پرهیز از کارهای موردی و ناپایدار است.

وی ادامه داد: تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم یعنی پرهیز از اجرای پروژه های های خرد و استقرار در یک شهرستان با هدف کمک به توانمندسازی آن شهرستان است تا با این تمرکز به رشد و ارتقای شهرستان ها کمک شود.

منصوری تاکید کرد: اولویت بنیاد علوی مسئله اصلی توانمندسازی شهرستان ها از طریق آموزش، ایجاداشتغال و تسهیل گری امور همراه با ایجاد و انجام پروژه های عمرانی است.

وی تصریح کرد: نه نمی توانیم و نه می خواهیم جایگزین دولت شویم بلکه برای انجام امور در کنار دولت هستیم و از کارها حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی گفت: تسریع در خدمات برای ما مهم است و امسال مصمم هستیم بسیاری از پروژه ها را به نقطه سرانجام برسانیم

 منصوری اولویت بنیاد علوی را هزینه اعتبارات در پروژه های پیشران برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد عنوان و تاکیدکرد: مدیران اجرایی استان باید همراه باشند و ورود ما به شهرستان ها با خروج برخی از دستگاه های اجرایی همراه نباشد چرا که موجب درجا زدن کارها می شود.

انتهای پیام

نظر شما