شناسهٔ خبر: 41083552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در میان بگذارید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برگزاری جلسات ملاقات عمومی از برنامه‌های اصلی این سازمان در جهت تکریم ارباب رجوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در حاشیه برگزاری آخرین جلسه ملاقات عمومی در فصل بهار، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوع را از برنامه‌های مهم سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ این جلسات در راستای اجرای سیاست‌های طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت دقیق بر روند صحیح امور و رسیدگی شایسته به درخواست‌های فعالین حوزه کشاورزی است.

او افزود: جلسات ملاقات مردمی این سازمان مانند سال‌های گذشته هر هفته در روز‌های دوشنبه و با موضوعات مسائل و مشکلات در خصوص مجوز‌های صادره، تخصیص اراضی، درخواست زمین، درخواست وام و اعتبارات جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و بررسی رفع موانع تولید در محل دفتر سالن جلسات عمومی به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی ارباب رجوع و استماع درخواست‌های آن‌ها در این جلسات، بیان داشت: تسریع در روند رسیدگی به مسائل و درخواست‌ها و جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از اهداف مهم جلسات ملاقات عمومی است.

او تصریح کرد: نگاه جدی به دیدار‌های مردمی و پاسخگو بودن نسبت به درخواست‌ها و دغدغه‌های کشاورزان عزیز و فعالان بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری است که با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پایان افزود: امیدواریم با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی تا پایان سال ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده، بتوانیم گام‌های عملی را در راستای تحقق شعار جهش تولید- اشتغال در حوزه کشاورزی استان کرمان برداریم.
متقاضیان ملاقات مستقیم با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان می‌توانند پس از حصول اطمینان از برگزاری این جلسات در روز‌های شنبه و یکشنبه هر هفته با دفتر سازمان به شماره ۳۲۴۴۰۰۲۵ و ۳۲۴۴۱۰۱۴ نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما