شناسهٔ خبر: 41083520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آرزوی یتیمان یزدی در طرح ضریح آرزوها برآورده شد

حمید رضا دهقان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌زمان با دهه کرامت آرزوی تعدادی از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد با اجرای طرح «ضریح آرزوها» برآورده شد.

صاحب‌خبر -

«غلامرضا مشعل چی» با بیان این که این طرح به همت اداره اوقاف شهرستان یزد و آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد، گفت: در این طرح تعدادی از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد آرزوی خود را در برگه‌هایی نوشته و در ضریح امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد انداخته تا نسبت به برآورده شدن آن اقدام شود.

وی ادامه داد: جمعی از خیران طی برنامه‌ای خاص و در یک روز مشخص هرکدام نسبت به باز کردن یک پاکت دست‌نوشته ایتام اقدام و آرزوی آن‌ها را برآورده و در هفته کرامت دلشان را شاد کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تصریح کرد: هدایای اهداشده به یتیمان شامل ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، دوچرخه، اسباب‌بازی، عروسک هوشمند، گوشی موبایل، کفش اسکیت، انگشتر طلا، نوشت‌افزار بود.

مشعلچی گفت: همچنین آرزوی تعدادی از ایتام مربوط به هزینه درمانی و مسکن بود که مقرر شد با مشارکت خیران از طریق آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) این موضوع نیز پیگیری شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت حامیان خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند و نیکوکاران یزدی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به آنان کمک کردند.

انتهای پیام

نظر شما