شناسهٔ خبر: 41083307 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

MSI Creator 17 در چین عرضه شد؛ اولین لپ‌تاپ دارای نمایشگر Mini LED

gizmochina

صاحب‌خبر -

شرکت MSI لپ‌تاپ Creator 17 را در خاک چین با برچسب قیمت ۳۲۵۵ دلار عرضه کرد که اولین لپ‌تاپ دارای نمایشگر Mini LED محسوب می‌شود.

MSI محصولات متفاوتی را در زمینه‌های گوناگون از جمله لپ‌تاپ‌ها برای طیف‌های مختلف کاربران، ارائه می‌دهد. در این بین سری لپ‌های Creator با مشخصات نسبتاً رده بالا و کیفیت ساخت پرمیموم، برای تولیدکنندگان محتوا عرضه می‌شود. جدیدترین عضو از خانواده‌ی مذکور، Creator 17 نام دارد که به تازگی با قیمت ۳۲۵۵ دلار، در چین عرضه شده است. اولین بار در نمایشگاه CES 2020 شاهد لپ‌تاپ گفته شده بودیم و علاقه‌مندان اکنون می‌توانند اقدام به پیش سفارش آن کنند.

همان طور که از نام Creator 17 مشخص است، دستگاه به نمایشگر ۱۷.۳ اینچی Mini LED با رزولوشن ۴K مجهز است که می‌تواند ۱۰۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پشتیبانی کند و حداکثر روشنایی آن به رقم بی‌نظیر ۱۰۰۰ نیت برسد. در پنل صفحه نمایش لپ‌تاپ، ۲۴۰ ناحیه‌ی روشنایی در نظر گرفته شده است که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای پخش محتوای HDR باشد. اما سایر مشخصات سخت‌افزاری محصول شامل پردازنده‌ی Core i7 10857H از نسل دهم اینتل می‌شود که ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، آن را همراهی می‌کند. کارت گرافیک پرقدرت انویدیا جی فورس RTX 2070 نیز می‌تواند پردازش‌های گرافیکی سنگین را بر عهده بگیرد.

لپ‌تاپ msi creator 17 لپ‌تاپ msi creator 17

حافظه‌ی پرسرعت SSD NVMe با ظرفیت ۱ ترابایت نیز می‌تواند در سرعت بخشیدن به پردازش‌ها، کمک چشمگیری داشته باشد. همچنین از وای فای ۶ نیز در Creator 17 استفاده شده است. وزن دستگاه نیز ۲.۵ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۲۰.۲۵ میلی‌متر اعلام شده است. در بخش جلویی نمایشگر شاهد وبکم با کیفیت ۷۲۰p هستیم. اتصالات مختلفی مانند درگاه تاندربولت ۳، USB C نسخه‌ی ۳.۲ و USB A نیز در حاشیه‌ی بدنه، قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما