شناسهٔ خبر: 41083278 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدارس استان کرمانشاه به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب اینترنت پرسرعت برای مدارس سطح استان، گفت: اهتمام در جهت اتمام پروژه در موعد مقرر ضروری است و مشکلاتی که سبب کندی پروژه شده است باید برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در جلسه ویدئوکنفرانسی ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در جهت آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب اینترنت پرسرعت برای مدارس سطح استان، بیان کرد: اهتمام در جهت اتمام پروژه در موعد مقرر ضروری است و برخی از مشکلات که سبب کندی پروژه شده باید برطرف شود که یکی از مهمترین این مشکلات نقص در اطلاعات مدارس است.

بهنیا با تاکید بر اصلاح نواقص و حساسیت روی نحوه تکمیل اطلاعات، گفت: روسای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها به روسای اداره مخابرات مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اینترنت پرسرعت اقدام کنند تا شرایط برای آن دسته از مدارس استان که در حال حاضر امکان واگذاری اینترنت دارند فراهم شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: تکمیل فرم‌های صورت‌جلسات و تحویل سرویس اینترنت به مدارس و ارائه گزارش هفتگی از سوی اداره کل آموزش و پرورش و مخابرات استان به این اداره کل ضروری است.

براساس این گزارش، جلسه هماهنگی بین مدیران مخابرات و آموزش و پرورش به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و مسیب قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، مدیران آموزش ‌و پرورش و مخابرات شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

نظر شما