شناسهٔ خبر: 41082860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان خبر داد:

ایجاد پد فرود بالگرد در ۵ منطقه شهرستان بهار

همدان - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از ایجاد ۵ پد فرود بالگرد در مناطق لالجین، شهر بهار، روستای همه کسی، گردنه طاهرلو و روستای حسن قشلاق شهرستان بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب معصومی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با فرماندار بهار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های واحد اورژانس و فوریت‌های پزشکی در شهرستان بهار گفت: ۸ دستگاه آمبولانس در شهرستان بهار مستقر شده است.

وی به ایجاد ۵ پد فرود بالگرد در مناطق لالجین، شهر بهار، روستای همه کسی، گردنه طاهرلو و روستای حسن قشلاق اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در مباحث مرتبط با احیا و مبحث سلامت در بلایا و پدافند غیرعامل در نظام سلامت مدنظر است.

معصومی گفت: احداث بنای اختصاصی پایگاه همه کسی و پایگاه اورژانس جاده‌ای صالح آباد از جمله اقدامات و برنامه‌های پیش روی اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان بهار است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در ادامه عنوان کرد: طی سه ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۱۲ مأموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مأموریت‌ها در مناطق شهری و جاده‌ای استان همدان انجام شده است، گفت: در بین مأموریت‌های انجام شده شهری و جاده‌ای، ۱۸ مأموریت توسط اورژانس هوایی استان همدان اتفاق افتاده است.

فرماندار بهار نیز گفت: فعالیت اورژانس و فوریت‌های پزشکی به طور مستقیم با زندگی بیماران و حادثه دیدگان در ارتباط است.

احسان قنبری گفت: از این رو وظیفه سنگینی بر دوش کارکنان این بخش است و پرسنل در مأموریت‌های فوریت‌های های پزشکی رسالت خطیری در خدمات رسانی به مردم دارند.

نظر شما