شناسهٔ خبر: 41082219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت مجروحان انفجار مین در بوزین و مرخیل +تصاویر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: حال نیروهای منابع طبیعی استان کرمانشاه که عصر دیروز بر اثر انفجار مین مجروح شدند مطلوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: حال عمومی هر سه نیروی منابع طبیعی که عصر دیروز در منطقه بوزین و مرخیل بر اثر انفجار مین مجروح شدند، مطلوب گزارش شده است و امیدواریم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورند و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

حال مجروحان حادثه انفجار مین در بوزین مرخیل خوب است+تصاویر

او گفت: در روز‌های اخیر نیرو‌های یگان حفاظت، کارکنان ستادی منابع طبیعی، پاسگاه‌های حفاظتی شهرستان‌های پاوه، روانسر، کرمانشاه وجوانرود، ثلاث باباجانی و دیگر شهرستان ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی، محیط زیست، هلال احمر اهالی بومی، سمن‌ها و دوستداران منابع طبیعی و محیط زیست در کلیه عملیات‌ها ی خاموش کردن آتش سوزی در مناطق حفاظت شده شهرستان‌های جوانرود منطقه مرزی سرسراوان و منطقه صفر مرزی بوزین ومره خیل پاوه حضوری چشمگیر و ایثارگرانه داشتند و در خط مقدم اطفا حریق بودند.

او گفت: پس از خبر غم انگیز درگذشت سه تن از همیاران طبیعت در شهرستان پاوه این بار شاهد حادثه‌ای دیگر برای دوستداران طبیعت بودیم تا نشان دهد عاشقان طبیعت برای حفظ این سرمایه الهی تا پای جان خود ایستاده اند.

حال مجروحان حادثه انفجار مین در بوزین مرخیل خوب است+تصاویر

کولانی بیان کرد: دیروز در حالی که اکیپ‌های تشکیل شده در منطقه در نقاط مختلف در حال اطفای حریق بودند اکیپی متشکل از  معینیان رئیس حوزه مدیریت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه،  سنجری جانشین فرماندهی یگان حفاظت و  خسروی رئیس منابع طبیعی شهرستان روانسر و تعدادی دیگر از همکاران منابع طبیعی استان کرمانشاه بر اثر انفجار گلوله خمپاره عمل نکرده از زمان جنگ تحمیلی دچار حادثه شدند و پس از حضور نیرو‌های امدادی سریعا به بیمارستان شهرستان پاوه و پس از آن به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه انتقال یافتند.

حال مجروحان حادثه انفجار مین در بوزین مرخیل خوب است+تصاویر

او گفت: از نظر منابع طبیعی تفاوتی میان ایثارگران دوران دفاع مقدس با ایثارگران و شهیدان عملیات‌های نجات جنگل‌ها و مراتع و اطفاء حریق نیست چرا که جنگلبانان و نیرو‌های مردمی و دوستداران طبیعت با علم اینکه امکان مجروحیت و جان باختن در آتش وجود دارد به نجات جنگل‌ها و مراتع می‌شتابند.

حال مجروحان حادثه انفجار مین در بوزین مرخیل خوب است+تصاویر

کولانی گفت: در این دیار درخت بلوط نماد قوت و نان، اسطوره ایستادگی و استقامت این ملت است، ما جنگلبانان ایستاده ایم، استوار همچون بلوط و قسم یاد کرده ایم تا آخرین قطره‌ای خونمان این سرمایه ملی کشورمان را که حافظ سلامت فرزندمان است، به خوبی برای آیندگانمان حفظ نماییم.

انتهای  پیام/ز

نظر شما