شناسهٔ خبر: 41080720 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یمن|جنایت فجیع رژیم کودک‌کُش سعودی در صعده

در پی حملات اخیر جنگنده‌های رژیم کودک‌کُش سعودی به استان صعده یک دختربچه و یک زن مسن در سایه سکوت بین‌المللی به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی با ارتکاب یک جنایت ضد بشری دیگر در یمن٬ کارنامه سیاه کودک‌کشی‌های خود را پربارتر کردند.

طی ساعات گذشته به دنبال حمله جنگنده‌های سعودی به استان صعده یمن٬ یک دختربچه و یک زن مسن به شهادت رسیدند٬ اواخر شب گذشته نیز به دنبال حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه «المقاش» در استان‌ صعده نیز شش نفر از جمله چند کودک مجروح شدند.

یک منبع آگاه در صعده از شهادت «مریم علی حسین ابوریعه» دختربچه یمنی و «سماء ضیف‌الله» زن مسن یمنی در این تجاوزات خبر داد.

از شب گذشته تجاوزات وحشیانه جنگنده‌های سعودی علیه غیرنظامیان استان صنعا و صعده و شماری از استان‌های دیگر یمن در سایه سکوت بین‌المللی ادامه دارد.

با وجود اینکه رژیم کودک‌کش عربستان پیش از این مدعی شده بود که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با آتش‌بس در یمن موافقت می‌کند٬ همچنان به حملات وحشیانه خود ضد غیرنظامیان این کشور ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما