شناسهٔ خبر: 41078838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لمپارد: تاوان اشتباهات بد خود را دادیم

سرمربی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر وستهام راضی نیست و به انتقاد از خط دفاعی تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، چلسی بهترین فرصت برای رسیدن به رده سوم جدول رده بندی را از دست داد. آبی پوشان لندنی در دیدار برابر همشهری خود وستهام با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست دادند.

لمپارد در نشست خبری بعد از بازی گفت: در لیگ جزیره چنین اتفاقاتی زیاد می افتد. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما مرتکب اشتباهاتی شدیم و تاوان آن را هم دادیم. از نوع گل هایی که دریافت کردیم اصلا راضی نیستم. تن به شکست دادیم چرا که به خوبی بازی را اداره نکردیم.

او ادامه داد: به خاطر چنین اشتباهات بدی است که از دو تیم نخست جدول رده بندی فاصله گرفته ایم و اکنون باید برای جایگاه سوم و چهارم بجنگیم. من از عملکرد تیمم در این دیدار اصلا راضی نیستم البته هنوز در جایگاه چهارم هستیم و با منچستر یونایتد دو امتیاز فاصله داریم.

لمپارد در پایان گفت: تنها در بعضی از دقایق خوب بازی کردیم. بیشتر از این از تیمم انتظار دارم و باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

چلسی با تیم سوم که لستر سیتی است تنها یک امتیاز اختلاف دارد این در حالی است که با تیم پنچم و ششم که منچستر یونایتد و ولورهمپتون هستند تنها دو امتیاز بیشتر دارد و این نشان می دهد که رقابت برای کسب سهمیه بسیار شدید است.

انتهای پیام

نظر شما