شناسهٔ خبر: 41074553 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سازمان جهانی بهداشت: بعضی کشورها باید تعطیلی‌های کرونا را برگردانند

سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره گسترش شیوع بیماری کووید-19 (کروناویروس 2019) اعلام کرد لازم است برخی کشورها تعطیلی‌ها و سایر محدودیت‌ها را برای مقابله با این بیماری مجدداً بازگردانند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سازمان جهانی بهداشت امروز چهارشنبه ضمن هشدار درباره گسترش شیوع بیماری کووید-19 (کروناویروس 2019) اعلام کرد لازم است برخی کشورها تعطیلی‌ها و سایر محدودیت‌ها را برای مقابله با این بیماری مجدداً بازگردانند.

 

«تدروس آدهانوم»، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا با اتخاذ راهبردی جامع توانستند شیوع سخت این بیماری را مهار کنند.

 

«ماریا ون کرکوف»، از مقام‌های ارشد سازمان جهانی بهداشت در ادامه سخنان آدهانوم تصریح کرد که بسیاری از کشورها از سیستم‌های بهینه برای پیشگیری از شیوع این بیماری برخوردار نیستند.

 

کرکوف در یک نشست خبری روز چهارشنبه از مقر سازمان جهانی بهداشت در ژنو گفت: «برخی از کشورهایی که در مهار انتقال این بیماری موفق شده‌اند و الان دارند اقتصادشان را بازگشایی می‌کنند ممکن است با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند و مجبور شوند باز هم مداخلاتی را اجرا کنند و مجبور شوند تعطیلی‌ها را بار دیگر اجرا کنند.»

 

منبع: فارس

نظر شما