شناسهٔ خبر: 41069430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» در تالار سایه تئاتر شهر آغاز شد

اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» به عنوان اولین اثر نمایشی مجموعه تئاتر شهر در سال ۹۹ با رعایت شیوه نامه های اجرایی بهداشتی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تالار سایه تئاتر شهر از روز دهم تیر میزبان تماشاگران با اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» به کارگردانی فقیهه سلطانی به عنوان اولین نمایش این مجموعه در سال ۱۳۹۹ بود.

 اولین اجرای این اثر نمایشی با در نظر گرفتن پنجاه درصد از ظرفیت تماشاگران تالار سایه و رعایت حداکثری شیوه نامه های اجرایی بهداشتی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان شد.

با حمایت موسسه مطبوعاتی «جام جم» و همکاری شرکت «پاک لوازم» ۲ تونل ضد عفونی و دستگاه تب سنج حرارتی نیز در مبادی ورودی اصلی مجموعه تئاتر شهر و همچنین ورودی تالارهای سایه و چهارسو نصب شده تا تماشاگران و تمامی مراجعه کنندگان اعم از کارکنان و هنرمندان پس انجام عملیات ضدعفونی و تست تب سنجی در مجموعه حضور پیدا کنند.

 

نمایش «یه گازکوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی، کارگردانی فقیهه سلطانی و بازی گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی از روز سه شنبه دهم تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر  با رعایت موازین مربوط به ضدعفونی و فاصله گذاری بهداشتی میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای آن متوقف شد.

اجرای این اثر نمایشی در شرایطی میزبان مخاطبان خواهد بود که مدیریت مجموعه تئاتر شهر چندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

 

 این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران، هنرمندان، کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما