شناسهٔ خبر: 41068499 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

حسین پور به الف خبر داد؛

مستندات ۳۹۲ صفحه ای معترضین به اعتبار نامه تاجگردون و پاسخ ۹۲ صفحه ای وی

عضو کمیسیون تحقیق مجلس گفت: معترضین به اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران ۳۹۲ صفحه مستند و مدارک به کمیسیون تحویل داده دادند و تاجگردون هم ۹۲ صفحه پاسخ ارائه کرده بود.

صاحب‌خبر -

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به روند بررسی اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق مجلس گفت: کمیسیون تحقیق از معترضین درخواست کرده بود که مستندات و مدارک خود علیه اعتبار نامه تاجگردون را به کمیسیون ارائه کنند. در همین راستا این نمایندگان 392 صفحه مدارک و مستندات راجع به موضوعات مختلف که درباره با آقای تاجگردون مطرح می کنند، از جمله مدرک تحصیلی و انتصابات فامیلی ارائه کردند.

وی افزود: همچنین با تقاضای کمیسیون تحقیق آقای تاجگردون هم 92 صفحه مستند و مدارک لازم جهت پاسخ به معترضین را به کمیسیون تحقیق داده بود.

عضو کمیسیون تحقیق مجلس افزود: بعد از تشکیل کمیته پنچ نفره در کمیسیون، جلساتی با نهادهای مختلف از جمله نهادهای امنیتی برگزار شد و مدارک و مستندات 2 طرف هم بررسی شد.

حسین پور گفت: هر چند کمیسیون تحقیق مجلس اعتبار نامه آقای تاجگردون را تائید کرد اما تصمیم گیری نهایی در رابطه با این اعتبار نامه با نظر نمایندگان در صحن مجلس است.

وی افزود: اعتبار نامه تاجگردون هفته آینده در صحن مجلس به رای گذاشته می شود و تصمیم گیری نهایی در رابطه با این اعتبارنامه با نظر اکثریت نماینگان حاضر در صحن مجلس خواهد بود. 

 به گزارش الف، پس از افتتاح مجلس یازدهم، علی‌اکبر کریمی منتخب اراک،روح‌الله نجابت منتخب شیراز، علیرضا زاکانی، علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، احمد نادری، مالک شریعتی و اقبال شاکری از منتخبان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، به اعتبارنامه تاج گردون اعتراض کردند.

این اعتبار نامه در شعبه ۱۲ بررسی کننده اعتبار نامه با ۹ رای موافق و هفت رای مخالف تصویب شد.

گزارش این شعبه در صحن مجلس مطرح شد که با اعتراض مجدد نمایندگان، این اعتبار نامه برای بررسی به کمیسیون تحقیق اعتبار نامه ارجاع شد.

کمیسیون تحقیق با حضور نمایندگان معترض و تاج گردون این اعتبار نامه را بررسی و تصویب کرد که گزارش آن هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما