شناسهٔ خبر: 41067643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت‌الله علم‌الهدی:

فداکاری کادر درمانی کشورمان در هیچ کشوری دیده نمی‌شود/ کرونا نباید موجب بحران معیشتی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فداکاری کشور ما در نهادهای درمانی در هیچ کشور پیشرفته متمدنی دیده نمی‌شود گفت: پروتکل‌هایی باید ایجاد شود تا مردم از این وضع نجات پیدا کنند و بحران شیوع کرونا سبب ایجاد بحران معیشتی و اقتصادی نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی که در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد اظهار کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا کشور ما عظمت مدیریت ولایی را در دنیا ثابت کرد.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم در مقابل مجاهدت و ایثارگری جامعه بسیج پزشکی و جامعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 5 دانشگاه علوم پزشکی دیگر استان که نماد نوع دوستی و علاقه به انسان و انسانیت است تشکر کنیم و بنده به عنوان طلبه تشکرم در یک عرصه دیگر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: شما به قشر مستضعف و متمکن جامعه خدمت کردید و عملکرد شما در رسیدگی به نقاهتگاه‌ها و رسیدگی به بیماران در منازل بسیار قابل توجه بود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم گفت: زمانی که  معظم له این فرمایش را داشتند باید در پژوهشگاه‌ها این فرمایش کاملا  شکافته می‌شد که انجام نشد اما در پژوهشکده‌های متعلق به استکبار این فرمایش به عنوان خطر مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان کاخ سفید به یک جمع‌بندی رسیدند و محاسبه کردند که باید تا سال 2025 بر چین، ژاپن، هند و روسیه به لحاظ اقتصادی مسلط و نظام اسلامی را برانداری کنند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: آمریکا تا لبه سقوط از پرتگاه پیش آمده و سلطه استکباری در حال برچیده شدن است و تمدن نوین اسلامی در دنیا مطرح شده است.

تمدن مدرنیته مورد نفرت مردم جهان قرار گرفته است

وی با بیان اینکه فداکاری کشور ما در نهادهای درمانی در هیچ کشور پیشرفته متمدنی دیده نمی‌شود خاطرنشان کرد: تمدن مدرنیته مورد نفرت مردم جهان قرار گرفته چرا که نتیجه آن جنایت و بی‌عدالتی و بی‌اخلاقی است؛ در دل کشور آمریکا پرچم آن کشور توسط مردم آن کشور به آتش کشیده شده است.

امام جمعه مشهدمقدس اظهار کرد: بنده به عنوان طلبه تشکرم از رزمندگان عرصه بهداشت و درمان به خاطر رسیدگی به یک بیمار مستضعف نیست بلکه اثر انسانی شما عزیزان قابل تقدیر است. شما به عنوان عنصر مومن با این کار عظیم زمینه طهور امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی را به جهانیان نشان دادید.

وی ادامه داد: دشمن خواست ثابت کند جریان طرفدار انقلاب جریان عوام است و نخبگان با این انقلاب و اسلام نیستند به طوری که برخی روشنفکران کشورمان با وجود متدین بودنشان اعلام می‌کردند جامعه نخبگانی ما انقلابی نیستند و برخاسته از کف خیابان است اما شما با ایثار و فداکاری خود ثابت کردید که انقلاب یک جوهر گرانبهاست و جامعه نخبگانی احساس انقلابی دارند و وابسته به این نظام هستند.

وی تصریح کرد: مردم ما به لحاظ اقتصادی به استیصال رسیده‌اند و  پروتکل‌هایی باید ایجاد شود تا مردم از این وضع نجات پیدا کنند و بحران شیوع کرونا سبب ایجاد بحران معیشتی و اقتصادی نشود.

انتهای پیام/

نظر شما