شناسهٔ خبر: 41065913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریمیان به دنبال شروع خوب در مربیگری؛

آشنایی با دو مربی جدید شاهین بوشهر!

قرار است از دیدار هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در دوره نوزدهم مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی و دراژیچ به عنوان مربی هدایت شاهین بوشهر را عهده دار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با انتخابی که مدیران شاهین بوشهر داشته‌اند، جهت انطباق افکار میشو که هدایت شاهین را در دوران قبل از کرونا در اختیار داشت و نتایج بسیار خوبی کسب کرد، دراژیچ که پیش‌تر سابقه کار در تیم هایی نظیر مس کرمان، پرسپولیس و داماش را داشته به عنوان دستیار کریمیان هدایت شاهینی‌ها را در هشت بازی باقی مانده عهده دار شده است.


مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر در مورد انتخاب خود اینطور توضیح داده است:«  این مربی اهل کروواسی دارکو دراژیچ 57 ساله ، دوران مربیگری فصل 2001-2000 کمک مربی فوتونا دوسلدورف، 2001 - 2004 سرمربی تیم ب  دوسلدورف آلمان ، فصل 2005- 2006 کمک مربی پرسپولیس زمان بگوویچ ، 2007- 2009 سرمربی پوسوشیه کرواسی ، فصل 2010 - 2011 سرمربی داماش ایرانیان ، فصل 2011-2012 دستیار بلاژویچ در تیم مس کرمان ، 2012- 2013 سرمربی داماش گیلان 2014 - 2015 سرمربی المپیک کروواسی ،  2017 - 2018 سرمربی مس کرمان و  سال گذشته را برای کمک به تیم زادگاهش رفت.» 


مدیرعامل شاهین بوشهر سپس به تسلط دراژیچ به زبان های آلمانی و انگلیسی و فارسی اشاره کرده و گفته اتس:«  لازم به یادآوری است که دارکو دراژیچ به زبانهای آلمانی و انگلیسی تسلط دارد و فارسی را تا حد خوب یاد گرفته است، درضمن دارای بهترین وبالاترین مدرک مربیگری اروپا در بین تمامی مربیان کرواتی که به ایران آمده اند می باشد.» 

 


گفتنی است جلوتر از دراژیچ که برای کمک و پیشبرد اهداف فنی و تمرینات تاکتیکی به تیم اضافه شده است، مدیریت و رهبری تیم به عنوان نفر اول به مهرداد کریمیان سپرده شده است. کریمیان درخشان ترین دوران بازیگری‌اش را در فجرسپاسی شیراز انجام داده و فوتبالش را از برق شیراز آغاز کرده و یک سال خوب نیز در مس کرمان بازی کرده است.


این مربی جوان 38 ساله که مربیگری را با دستیاری در تیم شاهین آغاز کرده، حالا مسئولیت بسیار مهمی را برعهده گرفته، که می تواند تاثیر زیادی در آینده او در کسوت جدید داشته باشد.


شاهین بوشهر در حال حاضر با کسب 17 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و کار بسیار سختی پیش روی کریمیان و دراژیچ برای حفظ تیم در لیگ برتر وجود دارد.

نظر شما