شناسهٔ خبر: 41065912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛

راه اندازی سایت تخصصی برای اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گفت؛ امیدوارم با انتخاب رئیس جدید هیات اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان شاهد فعالیت چشمگیر این هیات باشیم و با راه اندازی سایت تخصصی سعی در ساماندهی بیشتر آن شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ حامد جولایی در جلسه مجمع انتخابات با اشاره به هدایت این هیات با سرپرستی در چند ماه اخیر اظهار داشت: هیات جدید باید تمامی توان خود را برای ساماندهی رشته خطیر و قهرمان پرور موتورسواری و اتومبیلرانی بکار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی موفق عمل کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر این هیات غیر از سه شهرستان بیجار، سنندج و دیواندره در بقیه شهرستان‌ها غیرفعال است که باید در این شهرستان ها هر چه زودتر فعال شوند.
وی بر لزوم همکاری رئیس جدید این هیات با دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری و پلیس راهور تاکید کرد و گفت: باید پیست اتومبیلرانی و موتورسواری سنندج به عنوان مرکز استان فعال شده و در دیگر شهرستان‌ها نیز بخش خصوصی برای ایجاد تجهیزات لازم ورود پیدا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه باید از ظرفیت پیشکسوتان نیز برای ارتقا این ورزش بهره برد، یادآور شد: نیاز است سایتی برای ساماندهی افراد علاقمند و فعالان این رشته ورزشی در تمامی شهرستان ها طراحی کرد.
گفتنی است؛ در پایان مجمع انتخابات هیات اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان که چهار کاندید برای احراز پست ریاست آن خود را نامزد کرده بودند بروز مرادی مال امیری توانست با 10 رای از مجموع 12 رای ماخوذه سکان هدایت این هیات را برای چهار سال آینده بدست گیرد.

نظر شما