شناسهٔ خبر: 41065151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیست اتومبیلرانی در سنندج راه اندازی شود/رئیس جدید هیات موتورسواری کردستان معرفی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: وجود بهترین پیست در شهرستان سنندج، زمینه را برای راه اندازی و فعال کردن این رشته ورزشی در استان فراهم می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرنی استان در سنندج ، رشته اتومبیلرانی را جزو رشته های قهرمان پرور دانست و اظهار کرد: علیرغم وجود بسترها برای رشد و پرورش این رشته ورزشی کردستان نتوانسته  به موفقیت دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان داشتن هیات خوب  را نیاز استان دانست و بر فعال کردن هیات اتومبیلرانی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی یادآورشد: از فضای منابع طبیعی می‌توان به عنوان بهترین بستر برای اتومبیلرانی بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تاکید کرد: در هر شهرستانی باید یک سایت اتومبیلرانی راه‌اندازی شود.

رییس  جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان هم در ادامه گفت: ورزش اتومبیلرانی بهترین ورزش برای تخلیه انرژی درونی جوانان است.

برزو مردای مال‌امیری افزود: ساماندهی جوانان علاقمند به این رشته ورزشی  بسیاری از مسایل و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی رشد و توسعه اتومبیلرانی در مسیر درست و تلاش در راستای  همگانی کردن این ورزش با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تخلیه انرژی جوانان را دغدغه خود بیان کرد.

وی بر مقوله آموزش مربی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: توجه بر بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی و استعدادیابی در روستاها و شهرستان ها را جزو برنامه‌های کاری ما خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مجمع انتخاباتی  یک کاندید انصراف داد و از میان  سه کاندید دیگر  بروز مرادی مال امیری با کسب ۱۰ رای از میان ۱۲ رای ماخوذه  به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.

۲۳۳۰/۸۵

نظر شما