شناسهٔ خبر: 41063801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امیر نعمتی: نیرو‌های مسلح در اوج آمادگی رزمی هستند

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی هستند، گفت: نیروهای مسلح دست در دست هم، تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده نیروی زمینی ارتش مستقر در نهبندان از بخش‌های مختلف این تیپ بازدید کرد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ گفت: مهمترین اولویت ما در نیروی زمینی ارتش حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی و ارائه آموزش دقیق به نیرو‌هاست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به فرماندهان تأکید کرد: هرچه می‌توانید در حوزه آمادگی رزمی و آموزش به نیرو‌ها تلاش کنید تا همیشه در اوج آمادگی رزمی باشند.

وی ادامه داد: دشمنان مترصد آن هستند تا نیرو‌های مسلح نقاط ضعفی داشته باشند، اما آن‌ها باید بدانند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارند و دست در دست هم تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و اجازه نفوذ را به آن‌ها نخواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه، از روند ساخت و احداث پادگان شهید پژوهنده در مناطق مرزی شرق کشور بازدید و دستورات لازم را برای پیشرفت کار صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما