شناسهٔ خبر: 41063584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه و بسیج در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند

گروه استانها-فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه و بسیج در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در بازدید از شوراهای چهار محله اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت مجموعه سپاه و بسیج کمک و خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: سپاه و بسیج بر اساس رسالت ذاتی خود هر زمان و هرکجا که نیاز بوده است؛ در جهت رفع مشکلات مردم در میدان عمل حاضر بوده است و در این راستا از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اهمیت شوراها در محلات و نقش و کارکرد آنها گفت: آنچه باید در محلات اسلامی به‌صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد؛ ارتباط‌گیری با مردم محله به ویژه قشر کودک، نوجوان و جوان هر محله است و این موضوع نیز باید به‌عنوان یک دغدغه اصلی دنبال شود.

سردار دامغانی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در بخش‌ها و موضوعات مختلف و اثرگذاری استفاده از این ظرفیت بسیار مهم تأکید کرد و گفت: مردم در وقوع شیوع کرونا نشان دادند ظرفیت بسیار مهم و اثرگذاری در اجرای عملیات کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌دیده از این موضوع هستند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حل مشکلات محله‌ها تأکید کرد و افزود: توجه به بهداشت محیطی و حفظ سلامت محله‌ها باید به‌طورجدی دنبال شود تا به یک فرهنگ عمومی و همگانی در کل جامعه تبدیل شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برای فرهنگ‌سازی موضوع مهم توجه به بهداشت محیطی می‌توان از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج استفاده کرد.

سردار دامغانی عنوان کرد: در خدمات‌رسانی به مردم هر فردی در هر پست و جایگاهی خود را باید مسئول بداند تا از این طریق نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تسریع شود.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما