شناسهٔ خبر: 41063576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی امام رضا (ع) و کرامت انسانی

مسابقه ملی کتابخوانی کرامت با محوریت کتاب "امام رضا (ع) و کرامت انسانی" برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه هشتمین پویش مطالعاتی به نشر با محوریت کتاب "امام رضا (ع) و کرامت انسانی" همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود، گفت: مسابقه ملی کتابخوانی "کرامت" تا دهه پایانی ماه صفر ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه در کتاب "امام رضا (ع) و کرامت انسانی" نمونه‌هایی از تعالیم اسلامی درباره کرامت انسانی که در گفتار و رفتار امام رضا (ع) عینیت یافته گردآوری شده است، افزود: در این نوشته سعی شده آموزه‌های امام رضا (ع) که هر یک به نوعی کرامت انسان‌ها را آشکار ساخته و جایگاه و منزلت خدایی آن‌ها را گوشزد کرده است، بیان شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: کتاب "امام رضا (ع) و کرامت انسانی" به قلم استاد محمدحکیمی در ۳۸ موضوع مانند حقوق برادری، امانت‌داری، کرامت انسانی در داوری، کرامت انسانی و دیگر حقوق واجب و... سعی بر زنده کردن روح و عقاید انسانی متأثر از جلوه‌های اخلاقی و کرامات امامان معصوم (ع) به ویژه امام رضا (ع) دارد.

سعیدی در تشریح برگزاری هشتمین پویش مطالعاتی این مجموعه از سال ۹۵ تاکنون، بیان کرد: پویش‌های مطالعاتی و مسابقه‌های کتابخوانی ریحانه ۱ و ۲ و ۳، درهوای انقلاب، مهمان امام، اوسنه‌ی گوهرشاد، دعبل و زلفا، هفت عنوان قبلی مسابقات کتابخوانی بودند و امسال نیز از دهه کرامت تا دهه پایانی ماه صفر هشتمین پویش مطالعاتی به نشر با محوریت کتاب "امام رضا (ع) و کرامت انسانی" برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در این پویش تمامی کتاب‌های مسابقه همراه با کارت ویژه با کد منحصر به فرد در مسابقه که شرکت کنندگان می‌توانند با مطالعه کتاب با ارسال پاسخ سوالات که بروی سایت منتشر می‌شود همراه با کدقرعه کشی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹، در مسابقه شرکت کنند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص جوایز این مسابقه تاکید کرد: یک جایزه ۸ میلیون تومانی برای یک نفر و ۸ جایزه یک میلیون تومانی برای هشت نفر برای این مسابقه پیش بینی شده است.

سعیدی اظهار کرد: باتوجه به موضوع کتاب، که کمک به محرومان و فقرزدایی می‌باشد، از محل خرید کتاب ها، به ازای هر یک نسخه مبلغ هزارتومان به دبیرخانه کتاب نذری جهت تجهیز یک کتابخانه منطقه محروم اختصاص می‌یابد و به ۸ شرکت کننده در پویش ۸بسته متبرک فرهنگی به قید قرعه اهدا شود.

خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت به نشر نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام//ف. ح

نظر شما