شناسهٔ خبر: 41063479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد

برزو مرادی مال امیری به عنوان رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان روز چهارشنبه با حضور ۱۲ نفر از اعضا و سه کاندیدا برگزار و در نهایت برزو مرادی با کسب ۱۰ رای برای چهار سال به عنوان رییس این هیات برگزیده شد.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه اظهار داشت: هیات جدید باید رشته خطیر و قهرمان پرور موتورسواری و اتومبیل‌رانی را ساماندهی کند چرا که چند ماه است که با سرپرست هدایت می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی موفق عمل کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر این هیات غیر از سه شهرستان بیجار، سنندج و دیواندره در بقیه شهرستان‌ها غیرفعال است که باید در این شهرستان‌ها هر چه زودتر ساماندهی و فعال شوند.

جولایی بر لزوم همکاری رییس جدید این هیات با دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری و پلیس راهور تاکید کرد و گفت: باید پیست سنندج فعال شده و در دیگر شهرستان‌ها نیز بخش خصوصی برای ایجاد تجهیزات لازم ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه باید از ظرفیت پیشکسوتان نیز برای ارتقا این ورزش بهره برد، یادآور شد: نیاز است سایتی برای ساماندهی افراد علاقمند و فعالان این رشته ورزشی طراحی کرد.

بروز مرادی مال امیری رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان هم با بیان اینکه آمار تصادفات در ایران بالا است، افزود: باید با هدایت جوانان به سمت پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی و فراهم کردن شرایط برای تخلیه انرژی آنان، از تصادف‌ها بکاهیم.

او بر لزوم استفاده از تجارب دیگر استان‌ها در این رشته ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس راهور، می‌توان زمینه ساماندهی این ورزش و پیشرفت آن را فراهم کرد.

مرادی یادآور شد: با برگزاری مسابقات خیابانی قانونمند و جذب جوانان برای پیوستن به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی، ضمن تخلیه انرژی قشر جوان، می‌توان از بسیاری از تصادف‌ها ممانعت کرد.

خبات حسامی، برزو مرادی و جهانفرد کاظمی سه کاندیدای حاضر در این مجمع بودند. پیش از این نادر اسدی سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان بود که از کاندیداتوری برای سکانداری این هیات انصراف داد.

انتهای پیام/ع

نظر شما