شناسهٔ خبر: 41063349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش فدراسیون وزنه برداری به پاداش‌های پرداخت نشده رستمی؛ فعلا پاسخگو نیستیم!

پرداخت نشدن پاداش IOC به کیانوش رستمی از سوی فدراسیون وزنه برداری حاشیه جدیدی برای این رشته ورزشی به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

//واکنش فدراسیون وزنه برداری به پاداش‌های پرداخت نشده رستمی؛ فعلا پاسخ نمی‌دهیم!به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری، درباره معرفی ۱۰ ورزشکار ایرانی به IOC برای واریز مبلغی به حساب این افراد خبر داد و از کیانوش رستمی به عنوان نماینده وزنه برداری ایران در این لیست نام برد.

IOC مبلغ  ۵۰۰ دلار برای ۱۰ ورزشکار ایرانی به  کمیته ملی المپیک می‌دهد و سپس معادل ریالی این پول برای رسیدن به دست ورزشکاران به حساب فدراسیون‌های ورزشی واریز می‌شود.

در حالی که پیش از این صحبت‌هایی از سوی کیانوش رستمی، مدال آور المپیک های لندن و ریو در خصوص پرداخت نشدن این مبلغ از سوی فدراسیون وزنه برداری مطرح می‌شد، روز گذشته صالحی امیری از پیگیری این موضوع خبر داد.

بیشتر بخوانید:

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: من در جریان پیام های بانکی فدراسیون وزنه برداری نیستم. اما می‌دانم که از سوی کمیته المپیک قرار بود مبلغی در ۲ قسط پرداخت شود که قسط اول پرداخت شده و منتظر قسط دوم هستیم. موضوع مالی را بخش مالی فدراسیون بررسی می‌کند و من نباید درباره این موضوع صحبت کنم.

برای پیگیری این موضوع از سوی بخش مالی فدراسیون وزنه برداری، با فاطمه فلاحی خزانه دار این فدراسیون تماس گرفتیم و او در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت: اجازه دهید دبیر فدراسیون درباره این موضوع صحبت کند. امروز باید در جلسه‌ای شرکت کنم. درباره گلایه‌های کیانوش رستمی می‌توانم روز دیگری پاسخگو باشم.

انتهای پیام/

نظر شما