شناسهٔ خبر: 41062954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: پدیده PSG به بایرن مونیخ پیوست

باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که تانگوی کواسی پدیده باشگاه پاری سن ژرمن با امضای قراردادی به این باشگاه آلمانی ملحق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد تانگوی کواسی پدیده جوان باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوسته است.

 

دفاع وسط 18ساله فرانسوی با امضای قراردادی چهار ساله با بایرن مونیخ تا سال 2024 در آلیانز آرنا بازی خواهد کرد. باشگاه بایرن مونیخ امروز رسما از پیوستن کواسی به این تیم خبر داد و کواسی هم اعلام کرد برای راهیابی به ترکیب فیکس بایرن تلاش خواهد کرد.

 

 

کواسی به خبرنگاران گفت:" من از پیوستن به بایرن مونیخ خیلی خوشحالم. این باشگاه یک باشگاه بزرگ است که سنتی قدیمی دارد. امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم و با پیراهن بایرن بازی‌های زیادی انجام بدهم. برای رسیدن به این هدف سخت تلاش خواهم کرد".

 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن هم در مراسم معارفه کواسی گفت:" ما از انتقال تانگوی کواسی به بایرن خیلی خوشحالیم. از دید ما او یکی از بزرگترین استعدادهای اروپا است. بهترین پست او دفاع وسط است ولی می‌تواند در ند پست دیگر هم بازی کند. ما مطمئنیم او در بایرن روزهای خوبی خواهد داشت".

 

 

 

نظر شما