شناسهٔ خبر: 41062368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کفاشیان: فیفا در حق فوتبال ما ظلم می‌کند/ ویلموتس مگر برند هم داشت؟

خبرگزاری میزان- نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا در حق فوتبال ما ظلم می‌کند و هر چه روند بررسی اساسنامه طولانی‌تر شود به ضرر فوتبال ماست.

صاحب‌خبر -

علی کفاشیان بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من تا زمانی که انتخابات مجمع برگزار شود، نایب رییس و عضو هیئت رییسه هستم. چون بازنشسته هستم نمی‌توانم سرپرست فدراسیون فوتبال باشم. بعد از برگزاری انتخابات مجمع وضعیت بنده هم مشخص می‌شود.

وی در ادامه در خصوص روند اصلاح اساسنامه تصریح کرد: در اساسنامه جدید، استقلال فدراسیون دیده شده و تصمیم‌گیرنده اصلی اعضای مجمع هستند. فیفا باید بداند که قانون مجلس استقلال فدراسیون را نفی نمی‌کند و هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون دخالت کند. من به مسئولین فیفا پیشنهاد دادم تا اجازه برگزاری انتخابات را بدهند تا هیئت رییسه جدید روی ابهامات اساسنامه کار کند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال پیرامون ایرادات فیفا به اساسنامه فدراسیون افزود: فیفا در حق فوتبال ما ظلم می‌کند و هر چه روند بررسی اساسنامه طولانی‌تر شود به ضرر فوتبال ماست. من در جریان جزییات اساسنامه نیستم، چون دوستان در هیئت رییسه آن را پیگیری می‌کنند، اما آنچه که مسلم است هر چه زودتر باید مشکل اساسنامه حل شود.

کفاشیان در مورد اینکه ویلموتس در مورد پرونده شکایت او از ایران اعلام کرده که با بِرند من بازی شده است، گفت: ویلموتس مگر برند هم داشت؟ در فوتبال ما که به درد نمی‌خورد، ولی موضوع اینجاست که همین ویلموتس اگر نتیجه می‌گرفت همه از او تعریف می‌کردند و حالا که نتیجه نگرفته نوک پیکان همه حملات به سوی فدراسیون است.

وی در پایان درباره اقتصاد فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: فوتبال ما اگر خوب مدیریت شود نه تنها هیچ نیازی به بودجه دولتی ندارد بلکه می‌تواند درآمدزایی خوبی هم داشته باشد. وزارت ورزش به دنبال پیشرفت ورزش کشور است و اینطور نیست که به درآمد فوتبال چشم داشته باشد. فدراسیون فوتبال درآمد‌های خوبی از فیفا و‌ای اف سی داشته و در آینده هم می‌تواند خودش مخارج خود را تامین کند.

انتهای پیام/

نظر شما