شناسهٔ خبر: 41058717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

۱۶ موسسه فرهنگی در استان همدان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند

همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر واگذاری اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف به موسسات و انجمن‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: ۱۶ موسسه فرهنگی در استان همدان فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا احسانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مدیران مؤسسات فرهنگی تک‌منظوره و چندمنظوره استان همدان، از تلاش برای رفع مشکلات این نهادها خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با توجه به استقبال مؤسسات از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، تلاش و رایزنی‌های لازم را برای واگذاری امور به بخش خصوصی انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ۱۶ مؤسسه فرهنگی در استان همدان فعال است، اظهار کرد: از این تعداد ۹ مؤسسه تک منظوره و هفت مؤسسه نیز چندمنظوره هستند.

احسانی با تاکید بر افزایش تعاملات با نهادهای فرهنگی و کانون‌های تبلیغاتی، یادآور شد: سعی بر این است برنامه‌های فرهنگی با هماهنگی و همکاری مؤسسات برگزار شود و مشکلات مختلف آنها مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیران مؤسسات فرهنگی نیز در این جلسه به بیان مشکلات خود از جمله پرداخت مالیات در عین معافیت مالیاتی و همچنین درآمدزایی اندک مؤسسات فرهنگی پرداختند.

نظر شما