شناسهٔ خبر: 41053364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) درگفت و گو با بسیج:

حمایت از گروههای تروریستی دستاورد اعمال جنایتکارانه آمریکا ست

معاون سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: حمایت از گروههای تروریستی دستاورد جنایتکارانه آمریکا در دنیاست

صاحب‌خبر -

  جواد بیژنی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان اظهار کرد:اینکه چرا این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی نامیده اند به این دلیل است که دوگانگی بسیار واضحی در این ماجرا وجود دارد.


 وی خاطرنشان کرد:  آمریکایی ها که خود را مدعی حقوق بشر دردنیا معرفی می کنند از سوی دیگر از یک سازمان به شدت تروریستی که ۱۷ هزار شهید از ما گرفته است حمایت می‌کنندو علناً در جلسات آنها شرکت می کنند، آنها را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج می‌کنند به آنها پول و امکانات می‌دهند و هیچ ابایی ندارند که این مطلب را رسانه‌ای کنندنمونه ای از اعمال جنایتکارانه درجهان به شمار می آیند.

 بیژنی تصریح نمود: اعمال جنایتکارانه آمریکا در دنیا کاملا اثبات شده و مشهود است که   نمونه بارز آن در دوازدهم تیرماه سال ۶۷ و زدن هواپیمای مسافربری  است  گرچه بعدها نیز آمریکایی‌ها اعمال تروریستی دیگری انجام دادند که آخرین آن اقدام ذلیلانه ترور حاج قاسم سلیمانی بود.
 

 معاون سیاسی سپاه استان هرمزگان  افزود:خوب است اقدامات آمریکایی‌ها علیه مردم ما بازخوانی شود ما به این بازخوانی تاریخی خیلی احتیاج داریم.ولازم است جوانان بدانند که تقابل با انقلاب اسلامی را آمریکایی‌ها آغاز کردند در ابتدای انقلاب آمریکایی‌ها در ایران سفارتخانه داشتند اما اقداماتشان علیه منافع ملی ما آنقدر بالا گرفت که تنها نمونه‌ای از آن پس ندادن شاه ملعون برای محاکمه بود و بلوکه کردن اموال ایران در آمریکا، که منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد. بعد آمریکایی‌ها اقدامات مستقیم نظامی علیه ما انجام دادند که به معجزه الهی منجر به حادثه طبس شد و در آن حادثه آمریکایی ها رسوا شدند.
 
 بیژنی یاد آورشد:بر اساس اسناد منتشر شده   در واقع این آمریکایی‌ها بودند که صدام را به جنگ علیه انقلاب اسلامی تحریک کردند و از آن پشتیبانی های نظامی اطلاعاتی و حقوقی انجام دادند.
 تحلیگرمسایل سیاسی  درهرمزگان تاکید نمود :بعد از جنگ تا به امروز نیستی این سی و اندی سال آمریکایی‌ها با تحریم های روزافزون علیه ما اعلام جنگ کرده‌اند.وبا حمایت و راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای ضدفرهنگی علیه ما اعلام جنگ کرده اند.
 
 بیژننی  بیان نمود:با راه اندازی و پشتیبانی داعش که یکی از مخوف ترین سازمان‌های تروریستی طول تاریخ است علیه همه مسلمانان و به ویژه جبهه مقاومت اعلام جنگ کرده اند.

 معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع)   ادامه داد:آنها حتی در قضایای حقوقی نیز بارها پیمان شکنی کرده اند. در ماجرای گفتگوها برای آزادسازی گروگان های آمریکایی و این اخیر نیز در ماجرای برجام علناً تعهد خود را زیر پا گذاشتند.

 او گفت:ظلم آمریکایی‌ها علیه همه مردم کشور ما بوده که هرمزگانی ها نیز جز آن‌ها هستند ما بیش از ۳۰ شهید ترور داشته‌ایم که توسط سازمان تروریستی آمریکایی منافقین انجام شده.حدود ۱۵۰۰ شهید داشتیم که توسط توطئه های آمریکایی و تحریک آمریکاییها به شهادت رسیده اند که عمده مسافران بی گناه پرواز ایرباس دوازدهم تیرماه ۶۷ هرمزگانی بودند.
 

 این کارشناس سیاسی  افزودند:این که در پاسخ به این اقدامات چگونه باید عمل کرد باید به استحضار برسانم که بعضی فکر می‌کنند پاسخ اقدامات آمریکایی‌ها تنها دیپلماسی و گفتگو است البته انکار نمی‌کنیم که باید از ظرفیت های حقوقی کمال استفاده را داشته باشیم و در مجامع حقوقی دنیا علیه آمریکایی‌ها و سازمان تروریستی منافقین اقامه دعوا کنیم اما مهمترین عامل بازدارنده و مقابله کننده با آمریکایی‌ها و قدرت های ظالم و زورگو و استکباری تولید قدرت است.

 

جواد بیژنی  درادامه بیان نمود: کاری که انقلاب اسلامی طی این سال ها به خوبی انجام داده است مثلاً، در نظر بگیرید اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند که ما قدرت پاسخ نظامی قوی داریم هرگز حادثه دوازدهم تیرماه ۶۷ پیش نمی آمد از آنجایی که آنها امکانات ما را می دانستند به هرگونه ظلمی علیه ما دست می‌زدند.
 درپایان این گفتگووی  نتیجه گیری کردند:مثلاً امروزه و سال‌های اخیر را در نظر بگیرید تجاوز آمریکایی ها از طریق پهپاد جاسوسی به مرزهای ما شدیدترین مجازات را برای آنها به دنبال داشت و ما شجاعانه هواپیمای جاسوسی آنها را سرنگون کردیم.
انگلیسی ها به تحریک آمریکاییها نفتکش ما را توقیف کردند در مقابله با آن ما هم نفت‌کش آنها را توقیف کردیم.
سردار بی بدیل ما را به شهادت رساندند و ما برای اولین بار در طول تاریخ این جرأت را به خودمان دادیم که پایگاه نظامی آنها را موشک باران کنیم.
اگر بتوانیم در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز تولید قدرت کنیم این بهترین راه مقابله با توطئه های ضد بشری آمریکاست

نظر شما