شناسهٔ خبر: 41050315 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

ادعای عجیب رسانه‌های روس درباره سردار آزمون

شکستن قوانین فاصله اجتماعی عمدی است

صاحب‌خبر - سردار آزمون اخیرا در باشگاه زنیت وضعیت بغرنجی پیدا کرده و گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل بیشتر از هر زمان دیگری است.
به گزارش ورزش سه، رابطه سردار آزمون و باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ این روزها در بدترین وضعیت خود از زمان پیوستن او به این تیم قرار دارد. بعد از چند مورد اصطکاک بین سردار و باشگاه به دلیل آنچه از طرف زنیت، نقض قوانین فاصله‌ اجتماعی و بی‌توجهی به خطر ویروس کووید19 اعلام شد، حالا سردار خود را نسبت به زنیت دورتر از همیشه احساس می‌کند.
وبسایت ورزشی روس اسپورت‌دیلی امروز در گزارشی مدعی شد آزمون در پیامی که با استفاده از پیامرسان تلگرام برای یک روزنامه‌نگار روس به نام ویاچسلاو کوروتکین ارسال کرده به این واقعیت اذعان کرده که احساس می‌کند زنیت او را به حاشیه برده و مورد تبعیض قرار داده است.
رسانه‌های روسی می‌گویند آزمون در روزهای اخیر به شکلی قواعد مربوط به کرونا و فاصله اجتماعی را نقض کرده که گویا از جریمه شدن توسط باشگاه زنیت و فدراسیون فوتبال روسیه باکی ندارد. در اولین مورد، سردار در حالی با هواداران زنیت عکس یادگاری گرفت که ماسک به صورت نداشت. او سپس با صفا هادی ستاره عراقی در حالی در حال گشت و گذار در خیابان‫های سنت‌پترزبورگ دیده شد که نه ماسک به صورت داشت و نه فاصله خود را با او رعایت کرده بود.
در جدیدترین مورد از داستان‫‫های سردار و کرونا، او در یک رستوران در حالی دیده شد که با همسر سابق الکساندر کرژاکوف، مربی فعلی و فوتبالیست سابق روس و فرزند پسرش در حال شام خوردن دیده شده بود. این ماجرا در رسانه‌های روسیه سر و صدای زیادی به پا کرده و سوژه روزنامه‌های زرد این کشور شده است.
رسانه‌های روسی اغلب بر این عقیده‌اند که رفتار اخیر سردار عمدی است. آنها می‌گویند پیشنهادهایی که آزمون در ماه‌های اخیر از باشگاه‌هایی در انگلیس و ایتالیا دریافت کرده، او را به این نتیجه رسانده که برای راضی کردن زنیت و گرفتن اجازه ترک باشگاه، دست به کارهایی بزند که باشگاه را از خیر ادامه دادن همکاری با او منصرف کند.
با این حال روس‫ها می‌گویند سردار که تا تابستان 2022 با زنیت قرارداد دارد بعید است با این اقدامات بتواند باشگاه زنیت را مجبور به انجام معامله‌ای بکند که به آن راضی نیست. زنیت که تا دو سال دیگر تصمیم‌گیر اصلی درباره نقل و انتقال سردار خواهد بود با اینکه به قول رسانه‌های روسیه از رفتار اخیر سردار گیج شده ولی به خاطر چنین اتفاقاتی، منابع مالی خود و دارایی باارزشی مثل سردار را فدا نخواهد کرد.

نظر شما