شناسهٔ خبر: 41030016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 1399/4/10؛ از بارسلونا به یوونتوس، از یوونتوس به بارسلونا

رضا حسین زاده

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری- صبح روز سه شنبه، دهم تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/10؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

شورش شبانه پرسپولیسی ها علیه رسول پناه

سید جلال حسینی و همبازیانش نیمه شب پستی را منتشر کردند که خبر از یک اتفاق تازه در پرسپولیس می دهد.

به گزارش طرفداری، از روزی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل مشکلات بیمه و مالیات و کسورات قانونی، موفق نشده تمام و کمال به تعهد خود در قبال بازیکنان عمل کند و بحث های مالی پیش آمد، قابل پیش بینی بود بازیکنان نسبت به این اتفاق سکوت نکنند. آنها که منتظر بودند باشگاه مشکل شان را حل کند، وقتی دیدند زور اسپانسر از باشگاه بیشتر است و بحث و جدل بی فایده درباره مطالبات آنها ادامه دارد و به قول خودشان حتی مدیران مالی باشگاه هم درباره بازیکنان حرف می زنند، بعد از پیروزی مقابل پیکان با هم قول و قرار گذاشتند با یک موضع مشترک مقابل باشگاه و چند دستگی ایجاد شده در پرسپولیس بایستند.

 آنها که از مدیریت پرسپولیس نا امید شده اند، در آخرین دقایق دوشنبه شب دست به شورش زدند و با یک پست اینستاگرامی مشترک مدیرعامل پرسپولیس را به نداشتن قدرت تصمیم گیری متهم کردند و هشدار دادند اگر پرسپولیس قربانی منفعت خواهی برخی مدیرانش شود و از اختلاف ایجاد شده میان اعضای هیات مدیره لطمه بخورد، آنها هم سکوت نخواهند کرد.

 پرسپولیس مدتهاست درگیر اختلاف مدیریتی شده و حتی همین دیروز هم شایعه شده بود یا رسول پناه استعفا می کند و می رود و یا هاشمی و رغبتی از هیات مدیره خارج می شوند.

باید دید باشگاه به این حرکت دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس چه واکنشی نشان خواهد داد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 29 ژوئن 2020

همان طور که انتظار می رفت، انتقال آرتور ملو هافبک 23 ساله برزیلی از بارسلونا به یوونتوس رسما صورت گرفت. (وب سایت باشگاه بارسلونا)

معاوضه بازیکن میان تیم های یوونتوس و بارسلونا نهایی شد و میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله بوسنیایی از یوونتوس به بارسلونا پیوست. (وب سایت باشگاه بارسلونا)

در صورت توافق بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه، سیتیزن ها برای جذب جک گریلیش، هافبک استون ویلا اقدام خواهند کرد. (تلگراف)

باشگاه بایرن مونیخ گزینه قرض دادن میکائیل کویزانس به یک تیم دیگر را بررسی می کند. مارسی فرانسه به دنبال جذب کویزانس است. (اسکای اسپورتس)

منچستریونایتد با انجل گومز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است و این بازیکن می تواند منچستریونایتد را به صورت آزاد ترک کند. باشگاه چلسی می خواهد این بازیکن را جذب کند. (ایندیپندنت)

امروز (دوشنبه) اینتر و رئال مادرید بر سر جزئیات قرارداد به توافق کامل رسیدند و بنابراین به اشرف حکیمی برای حضور در آزمایش های پزشکی نراتزوری چراغ سبز نشان داده شد. (جانلوکا دی مارتزیو)

منچسترسیتی قصد داشت داوید آلابا را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال لروی سانه به خدمت گیرد، اما این ایده مورد موافقت بایرن مونیخ قرار نگرفته است. (دیوید اورنشتاین)

فولارین بالوگون تصمیم گرفته است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2020 از آرسنال جدا شود. (دیوید اورنشتاین)

منچسترسیتی بیش از پیش به ترانسفر ناتان آکه علاقه دارد و گفتگوهای ابتدایی برای امضای یک قرارداد احتمالی آغاز شده است. (دیوید اورنشتاین)

لیگ برتر ایران

استقلال 1-1 سایپا/ گل‌ها: مسعود ریگی برای استقلال و فرشید باقری(گل به خودی) برای سایپا

سپاهان 2-0 گل گهر/ گل‌ها: محمدرضا حسینی و محمد کریمی برای سپاهان

فولاد 2-1 ماشین سازی/ گل‌ها: فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا برای فولاد و بابک مرادی برای ماشین سازی

فوتبال در اروپا

کریستال پالاس 0-1 برنلی

ختافه 2-1 رئال سوسیداد

میرالم پیانیچ به بارسلونا پیوست / رسمی

همان گونه که پیش در طرفداری خوانده بودید، معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو میان تیم های یوونتوس و بارسلونا نهایی شد و میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله بوسنیایی از یوونتوس به بارسلونا پیوست.

به گزارش وب سایت بارسلونا، میرالم پیانیچ پس از سپری کردن تست پزشکی بارسلونا در مرکز جی مدیکال تورین، با امضای قراردادی چهار ساله تا پایان فصل 24-2023 به بارسلونا پیوست. بارسلونا در قرارداد پیانیچ، بند فسخ 400 میلیون یورویی گنجانده است. ارزش انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا، 60 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش است. آرتور ملو نیز در انتقالی 72 میلیون یورویی از بارسلونا راهی یوونتوس شد تا جانشین پیانیچ شود. میرالم پیانیچ و آرتور ملو تا پایان فصل 20-2019 در تیم های کنونی خود یعنی یوونتوس و بارسلونا خواهند ماند. 

آرتور ملو به یوونتوس پیوست / رسمی

همان طور که پیش تر در طرفداری خوانده بودید، معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ میان بارسلونا و یوونتوس قطعی شد و  انتقال آرتور ملو هافبک 23 ساله برزیلی از بارسلونا به یوونتوس حالا رسما صورت گرفت.

به گزارش وب سایت بارسلونا، آرتور ملو پس از شرکت در تست پزشکی یوونتوس در مرکز جی مدیکال تورین، با امضای قراردادی پنج ساله تا سال 2025 به یوونتوس پیوست. ارزش انتقال آرتور ملو از بارسلونا به یوونتوس، 72 میلیون یورو همراه با 10 میلیون یورو پاداش است. رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر ایتالیایی، دستمزد سالانه آرتور ملو در یوونتوس را 5 میلیون یورو همراه با پاداش ذکر کرده که این رقم طی سال های بعدی قرارداد می تواند به 7 میلیون یورو با پاداش برسد. میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله یوونتوس نیز به بارسلونا می پیوندد تا جانشین آرتور ملو شود. آرتور ملو و میرالم پیانیچ تا پایان فصل 20-2019 در تیم های کنونی خود یعنی بارسلونا و یوونتوس خواهند ماند.

صبحانه ورزشی 1399/4/10؛ گیشه مطبوعات داخلی

روزنامه شهرآرا

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

عکس جالب آرش افشین و بختیار رحمانی عکس جالب آرش افشین و بختیار رحمانی
روزی روزگاری تیم ملی ایران

صبحانه ورزشی 99/4/10؛ تولدت مبارک پالیستر

حسام عوار (22)​​​​​
فردی گوارین- اینتر- سری آ فردی گوارین (34)
گری پالیستر گری پالیستر (55)

صبحانه ورزشی 99/4/10؛ بسته ویدیویی صبح سه شنبه


نظر شما