شناسهٔ خبر: 41027392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پاسخ موسسه غیرانتفاعی رسام به اعتراض دانشجویان

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی رسام در پاسخ به گزارشی با عنوان «اصرار مسئولان موسسه غیرانتفاعی رسام کرج به برگزاری حضوری امتحانات» پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، در این نامه آمده است:

پیرو خبر منتشر شده در وب سایت آن رسانه محترم به تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۹ توضیحات ذیل جهت درج در سایت آن خبرگزاری محترم تقدیم می‌شود.

اولا: همانگونه که مستحضر هستید براساس تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی کرونا، بازگشایی دانشگاه‌ها و برگزاری آزمون‌های حضوری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است و با توجه به اینکه ماهیت برگزاری برخی آزمون‌ها الزاما حضوری است، دانشگاه رسام در سیاستی موزون، هر دو شیوه برگزاری آزمون حضوری و غیرحضوری را اجرایی کرده است که این موضوع مصادف با بازدید بازرسین محترم وزارت بهداشت و مدیر آن وزارتخانه محترم به جهت رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه رسام بوده است.

ثانیا: ابتلای یک نفر به بیماری کوید ۱۹ در هر مکان و زمانی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و هیچ فردی نمی‌تواند بدون مدرک دقیق، ابتلای خود به کووید ۱۹ را به مکانی خاص نسبت دهد. آن هم در حالیکه در دانشگاه رسام پروتکل‌های بهداشتی از قبیل تب سنجی به هنگام ورود دانشجویان، الزام به استفاده از ماسک در دانشگاه و فاصله گذاری اجتماعی (فیزیکی) رعایت می‌شود.

نظر شما