شناسهٔ خبر: 41026334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قلعه نویی: خوشحالم با پیروزی برابر گل گهر در کورس قهرمانی باقی ماندیم/ بحثی بین من و جلالی پیش نیامد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما با کسب ۳ امتیاز برابر گل گهر سیرجان در کورس قهرمانی باقی ماندیم و امیدوارم دیدار‌های بعدی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان  درباره پیروزی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی را  بعد از ۱۰۰ و اتفاقات ناگوار گذشته انجام دادیم. ما ۲ گل به تیم گل گهر زدیم، اما حریف موقعیت گلزنی بر روی دروازه ما ایجاد نکرد و از چند فرصت دیگر هم استفاده نکردیم. به جلالی و تیم خوبش هم تبریک می‌گویم و به طور حتم گل گهر یکی از تیم‌های خوب ما است. همچنین از این بابت خوشحالم که با کسب ۳ امتیاز بازی توانستیم در صدر جدول بمانیم و از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری بدست آوریم. به هر حال بازیکنان خود را ستایش می‌کنم که با وجود داستان‌های پیش آمده بازی خوبی انجام دادند.

او ادامه داد: فوتبال خوب، منطقی و با برنامه ای را بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. همچنین همه بازی‌ها را دیدم و به نظرم این دیدار بهترین بازی باکیفیت ما بوده است.

بازی بدون تماشاگر لذت ندارد 

قلعه نویی درباره ورزشگاه خالی از تماشاگر چه حسی داشت، گفت: اصلا بازی بدون تماشاگر لذت ندارد و ۴۰ سال عادت کردیم که با هوادار بازی کنیم، اما شرایط به این صورت شده است و جای هواداران در ورزشگاه‌ها ها خالی است. من تصور کردم که تماشاگران ما  در ورزشگاه حضور دارند و به طرفداران و بازیکنان این پیروزی را تبریک می‌گویم. ما به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم تا در جدول بمانیم و مسائل گذشته را فراموش کنیم.

عرب براقی، می تواند جای فغانی را بگیرد 

سرمربی سپاهان درباره داوری بازی گفت: داوری عالی بود و عرب براقی یکی از بهترین داور‌های ما است و فکر می‌کنم او می‌تواند جای فغانی را بگیرد، چون فامیلش است و به صحنه‌ها نزدیک بود. همه داوران خوب هستند و آینده خوبی دارند. داور‌های ما زحمت می‌کشند و آن‌ها از لحاظ توجه و دستمزد مظلوم هستند، اما با عشق کار می‌کنند. عرب براقی یکی از داوران آینده دار فوتبال ما است.

او درباره درگیری لفظی با جلالی سرمربی گل گهر سیرجان بیان کرد: اصلا بحثی بین ما پیش نیامد و جلالی استاد و بزرگ من است و با هم صحبت می‌کردیم. به هر حال ما روز گذشته نهایت همکاری را با تیم گل گهر کردیم و زمین در اختیار آن‌ها قرار دادیم. از پاک نهاد خواهش کردم که یک روز زمین تمرین به گل گهر بدهد که او هم قبول کرد.

 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما