شناسهٔ خبر: 41025788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلالی: موقعیت‌های بهتری نسبت به سپاهان داشتیم/ برخورد داور با بازیکنان خوب نبود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم و حیف شد که از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درخصوص شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: به بازیکنان تیمم درباره گل‌های سپاهان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تذکر داده و به آن‌ها گفته بودم که باید این دقایق ابتدایی را به سلامت پشت سر بگذاریم. اما دیدید که روی یک ضربه ایستگاهی به سادگی گل خوردیم.

جلالی ادامه داد: گل بعدی هم روی پنالتی به ثمر رسید و فکر می‌کنم در طول بازی، موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. حیف شد که از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم. به هر حال باید نگاه‌مان به بازی بعد باشد و از نظر ذهنی باید به بازی‌ها برگردیم. در بهترین وضعیت قرار داشتیم و بازی‌ها به دلیل کرونا تعطیل شد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درمورد داوری دیدار مقابل سپاهان گفت: داوری بازی خوب بود. اما در یک صحنه به داور معترض بودم که چرا با بازیکنان بد صحبت می‌کند. داور به بازیکن من گفت صدایم را بالا می‌برم و هیچ کاری هم نمی‌توانی بکنی. این نوع کارها، برخورد خوبی نیست. البته در طول بازی، داوری خوب بود و در یک صحنه هم فکر می‌کنم یک پنالتی برای ما می‌شد اعلام شود، اما به هر حال داوری او را می‌پذیریم.

انتهای پیام/

نظر شما