شناسهٔ خبر: 41025345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر جهاد جهاد کشاورزی: در تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ کمبودی نداریم‌

وزیر جهاد جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در سطح کشور هیچ مشکل و کمبودی در تامین اقلام ضروری مردم در بحث پروتئین‌ها به ویژه در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کاظم خاوازی شامگاه امروز در بازدید از مجموعه تولید‌ جوجه ‌اظهار داشت: در حال حاضر مصرف گوشت مرغ در ایران برابر با دو برابر میزان میانگین مصرف جهانی گوشت مرغ است که باید بررسی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به التهابات بازار گوشت مرغ و تخم‌ مرغ افزود: با هماهنگی تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ باید طبق ضوابط و شرایط حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام شود.

خاوازی با بیان اینکه در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور هیچ مشکل و کمبودی در تامین اقلام ضروری مردم در بحث پروتئین‌ها به ویژه در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ  نداریم.

وزیر جهاد جهاد کشاورزی توزیع مستمر نهاده‌های دامی را در اولویت وزارت کشاورزی دانست و بیان کرد: وارد سازی نهاده‌های دامی به چرخه توزیع به موقع و در سریع‌ترین زمان با همکاری تولیدکنندگان از طریق سامانه جامع و هدفمند یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ 146/ش

نظر شما