شناسهٔ خبر: 41023500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برد راحت سپاهان در شروع مجدد لیگ برتر فوتبال

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سپاهان همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان از ساعت 20:45 و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

بازی را بازیکنان گل‌گهر بهتر شروع کردند اما در مقابل این سپاهان بود که صاحب موقعیت گلزنی شد و موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند؛ در ادامه نیز این سپاهان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد بار دیگر گلزنی کند.

در ادامه نیمه اول شاگردان جلالی در گل‌گهر برای جبران گل‌های خورده جلو کشیدند در ایجاد موقعیت گل ناکام بودند و در طرف مقابل سپاهانی‌ها بیشتر به دنبال حراست از گل‌های زده بودند تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازیکنان سپاهان بودند که شروع بهتری داشتند و چندین بار برای رسیدن به گل سوم صاحب موقعیت شدند اما موفق به گلزنی نشدند؛ در ادامه اما رفته رفته بازیکنان گل‌‌گهر جلو کشیدند تا حداقل یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در ادامه نیمه دوم نیز اتفاق خاصی رخ نداد و در پایان بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید؛ به این ترتیب سپاهان با 40 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

داور: امیر عرب‌براقی

کمک‌داوران: رحیم حاجیلو و محسن بابایی

کارت زرد: محمدرضا مهدی‌زاده دقیقه 43 از سپاهان - احمدرضازنده روح و مجیدجلالی (سرمربی) از گل‌گهر

کارت قرمز: -

گل: محمدرضا حسینی دقیقه 9 و محمد کریمی دقیقه 31 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی(شایان مصلح)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (استنلی)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 4

ضربه پرقدرت محمد محبی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر به صورت خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

- دقیقه 9

ارسال بلند روی دروازه گل‌گهر را محمد طیبی با ضربه سر قطع کرد و در ادامه در دهانه دروازه محمدرضا حسینی با ضربه سر نخستین گل سپاهان در این دیدار را به ثمر رساند.

- دقیقه 21

سروش رفیعی پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به سر مدافع گل‌گهر با اختلاف کمی از کنار دروازه به کرنر رفت.

- دقیقه 31

خطا روی محمد محبی در محوطه جریمه گل‌گهر سپاهان را صاحب ضربه پنالتی کرد که محمد کریمی با یک ضربه دقیق این پنالتی را به گل دوم سپاهان تبدیل کرد.

- دقیقه 44

مهرداد بایرامی فرار خطرناکی به محوطه جریمه سپاهان داشت که پاس به بیرون این بازیکن را مدافعان سپاهان به خوبی از مقابل دروازه دور کردند.

- دقیقه 53

محمد محبی با حرکت فردی و تاکتیکی خود وارد محوطه جریمه گل‌گهر و تک به تک با دروازه‌بان شد اما ضربه محبی را گلر گل‌گهر به خوبی دفع کرد.

- دقیقه 62

ارسال خوب رفیعی را حسینی با ضربه سر برای کریمی آماده کرد که ضربه پرقدرت کریمی را بازیکن گل‌گهر با سر از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی سپاهان شد.

- دقیقه ‌76

بازیکنان گل‌گهر که برای رسیدن به گل جلو کشیده بودند چندین بار از کناره‌‌های محوطه جریمه سپاهان روی دروازه ارسال کردند اما مدافعان سپاهان به خوبی توپ‌ها را دور کردند.

- دقیقه 89

حرکت فردی و پا به توپ شایان مصلح سپاهان را صاحب موقعیت کرد اما مصلح در آخرین گام لیز خورد و نتوانست ضربه دقیقی را به سمت دروازه گل‌گهر بزند.

انتهای پیام/63090/

نظر شما