شناسهٔ خبر: 41021076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

پروژه استادیوم تختی گچساران 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه نجاتبخش حراست اداره کل ،محمودی رئیس حوزه مدیریت ،عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ،باشت باوی معاون اداره شهرستان و کریمی و نارکی ناظرین طرحهای عمرانی ،از روند پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان در خصوص روند این پروژه بیان داشت:
پروژه استادیوم تختی گچساران در دوم فاز در دست اجراست .
فاز اول این پروژه شامل جدول کشی ،خاکبر داری و خاکریزی ،ماکادوم ،بتون ریزی سکوی تماشاگران با اعتبار 320 میلیون تومان از دیماه 1398 آغاز و خوشبختانه با پیشرفت 100 درصدی به اتمام رسید.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ازاجرای فاز دوم این پروژه شامل کشت چمن با اعتبار 140 میلیون تومان و از محل اعتبار استانی خبر و تصریح کرد :کشت چمن استادیوم تختی گچساران در زمینی به مساحت 8140مترمربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد توسط حوزه دفتر فنی و مهندس اداره کل و شهرستان گچساران در دست اجرا می باشد.

نظر شما