شناسهٔ خبر: 41021030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه استخر شنای بانوان گچساران

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید کرد .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید کرد .
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که به منظور بازدید از اماکن و پروژه های ورزشی به شهرستان گچساران سفر کرده بود ،از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید و خواستار تسریع در روند احداث این پروژه شد.
در این بازدید علوی مدیر کل ،نجاتبخش رئیس اداره حراست اداره کل ،محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت ،عبدالخانی و باشت باوی رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ،قلی پور رئیس هیات کوهنوردی استان و نارکی و کریمی ناظرین دفتر فنی و مهندسی حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان کهیگلویه بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان استان در خصوص روند پروژه استخر شنای بانوان گچساران گفت :
استخر شنای بانوان گچساران در زمینی به مساحت 17000 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد تومان در سال 1396 آغاز شد.
علوی محل اعتبارات ساخت این پروژه را هدایایی خاص وزارت نفت عنوان و ضمن تشکر از حمایت و پیگیریهای نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :پیشرفت فیزیکی این پروژه 65درصد
می باشد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تاکید بر نظارت و تسریع در اتمام این پروژه ، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح پروژه استخر شنای بانوان گچساران را سه میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار استخر شنای بانوان گچساران در سال 1400 افتتاح خواهد شد.

نظر شما