شناسهٔ خبر: 41004641 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 2.5 میلیون نفر عبور کرد

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت کلی مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و 548 هزار و 67 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

العالم - آمریکا

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌‌دهد که در بازه زمانی مذکور، شمار کلی افرادی که در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند به ۱۲۵ هزار و ۸۰۳ نفر رسیده است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تعداد کلی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۷ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۲۸ هزار و ۴۳۷ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۶ هزار و ۷۸۷ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۴۸۴ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۰ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۲۶ نفر از مردم جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و ۵۰۱ هزار و ۲۸۱ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و پنج میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۲۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان را دارد.

فارس

نظر شما