شناسهٔ خبر: 41004089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خاطره هاشمی از ماهواره دیدن همسرش در منزل بستگان

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره روز دوشنبه دهم شهریور سال ۱۳۷۶ خود به ماجرای جالبی از ماهواره دیدن همسرش عفت مرعشی در منزل بستگان اشاره می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، در این بخش از خاطرات هاشمی رفسنجانی که در روزنامه سازندگی بازنشر شده، آمده است:

«برای اولین بار به دفتر ساختمان کوشک رفتم و کار را در آنجا شروع کردم. ملاقات نداشتم تا ساعت شش بعد از ظهر به مطالعه کتاب و بولتن ها گذشت. هوا بهتر از دفتر پایین است.

ساعت شش برای مراسمی که برای قدردانی از خدمات سازندگی من ترتیب داده بودند به مرکز حوزه هنری { سازمان تبلیغات اسلامی } رفتم. از بدو ورود با برنامه های هنری که گروه های مختلف هنری در مسیر برپا کرده بودند - و بیشتر هنرهای سنتی - مواجه شدم. در سالن آمفی تئاتر، سرود جمهوری اسلامی و سپس سرود سازندگی را گروه کر حوزه با ترکیب آقایان و خانمها و با لباس فرم مخصوص اجرا کردند.

گروه هنرمندان کودک اصفهانی هم برنامه اجرا کردند. آقای {محمدعلی} زم { رئیس حوزه هنری} در تجلیل از سازندگی و خدمات من و توضیح کارهای خودشان سخنرانی کرد. فیلمی ازدوران سازندگی و فیلمی از کارهای حوزه هنری نمایش دادند. تندس من و لوح به من هدیه شد.

سپس من درباره آثار سازندگی و به خصوص توسعه فرهنگی صحبت کردم. از نمایشگاه های عکس هم بازدید نمودیم. 

به خانه آمدم. عفت هم به منزل بستگان رفته بود و از ماهواره بزنامه های متراکم و افراطی غربی ها را در مراسم مرگ خانم دایانا را دیده بود که در تصادف کشته شده است. می گفت، با اینکه از شوهرش جدا شده و به طور غیررسمی با مرد ثروتمند مصری رابطه داشته، هنوز جزو خانواده سلطنتی انگلیس و برخوردار از مزایایش بوده است.»

نظر شما