شناسهٔ خبر: 40944645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

البرز؛ الگوی کشور در تامین مسکن ایثارگران/استاندار البرز آغاز تامین 3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران را نوید داد

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه بین استانداری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تامین مسکن ایثارگران، افزود: استاندار البرز نویدی دادند که در مرحله بعد 3 هزار واحد مسکونی برای متقاضیان مسکن در شهر کرج تامین می شود و البرز در این راستا الگوی کشور در تامین مسکن ایثارگران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سعید اوحدی روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان استان البرز در شهر جدید هشتگرد گفت:  به تازگی عملیات ساخت ۲ هزار واحد مسکونی دراستان‌های اصفهان، تهران، زنجان  و مرکزی با ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی آغاز شده ضمن آنکه ۱۰ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن جامعه هدف در سراسر کشور اختصاص یافته است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور  بیان داشت: رییس جمهوری بر تامین مسکن برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید دارد و اکنون در قالب تفاهم نامه‌ای بین بنیاد شهید و وزارت راه و شهرسازی تامین مسکن جامعه هدف درحال انجام است.

اوحدی  گفت: موافقت بانک‌ها برای تامین اعتبار مسکن جامعه هدف را  دریافت کرده‌ایم و در استان البرز نیز  زمین هفت هکتاری در منطقه رجایی کرج برای ساخت یک هزارو ۴۰۰ واحد مسکونی پیش بینی شده است.

معاون رییس جمهوری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر بیان داشت  این شهدای والامقام  ستون اصلی انقلاب بودند و کوردلان با این هدف وارد شدند که انقلاب را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند به هدف خود دست یابند و انقلاب اسلامی با تمام مشکلات به برکت خون شهدا حفظ شد.

رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی  با بیان اینکه خون شهدا سرمایه عظیم برای ایران اسلامی است،  گفت: باید قدر این عظمت را بدانیم و شکر گذار این برکت بزرگ باشیم که دشمنان جرات نگاه چپ به سرزمین ما را ندارند.

وی ادامه داد: ما مدیون و بدهکار خون شهدا هستیم و باید با خدمت درست، اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال شود.

معاون رییس جمهوری گفت: شهدا نیازی به نشست ها و جلسات ما ندارند، همانطور که خداوند وعده داده و فرموده « شهدا زنده هستند و روزی می خورند» براین اساس ما باید این فضلیت بزرگ را قدر بدانیم‌.

وی افزود: شرایط کشور امروز بسیار سخت است و دشمنان تحریم ها را  در این شرایط تشدید کرده اند اما با همت مردم از جمله خانواده های معظم شهدا و با تاسی از فرمان رهبری و فرهنگ ایثار وهمدلی بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

اوحدی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین استانداری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تامین مسکن ایثارگران، افزود: استاندار البرز نویدی دادند که در مرحله بعد 3 هزار واحد مسکونی برای متقاضیان مسکن در شهر کرج تامین می شود و البرز در این راستا الگوی کشور در تامین مسکن ایثارگران خواهد شد.

اوحدی تاکید کرد که استکبار جهانی امروز در بیماری کرونا مستاصل شده است .

گالری تصاویر

نظر شما