شناسهٔ خبر: 40899056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فونسکا: زانیولو به زودی آماده می شود؛ شانس خوبی برای حفظ اسمالینگ و مخیتاریان داریم

محمد رضایی

آاس رم پس از سه ماه وقفه، میزبان سمپدوریا است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در آستانه دیدار آاس رم و سمپدوریا در هفته بیست و هفتم سری آ، پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد.

به نقل از فوتبال-ایتالیا؛ پائولو فونسکا گفت:

این هفته ها، سیستم های مختلفی را امتحان کردیم اما مقابل سمپدوریا با سیستم 3 مدافع به میدان نمی رویم. بیش از سیستم بازی، نگرش و رویکرد بازیکنان برای من اهمیت دارد.

آینده اسمالینگ و مخیتاریان

همه به خوبی می دانید که خواسته من چیست. امیدوار هستم مخیتاریان و اسمالینگ در رم بمانند. شانس خوبی برای این کار وجود دارد اما فعلا باید روی بازی با سمپدوریا تمرکز کنیم. 12 بازی در سری آ در پیش است و سپس نوبت به لیگ اروپا می رسد.

آینده فونسکا در رم

آینده خود را در رم می بینم. می دانید که چقدر رم را دوست دارم. اکنون باید روی زمان حال تمرکز کنیم. هیچ گاه این مدت طولانی از میادین دور نبوده ایم. درحال تجربه یک موقعیت خاص هستیم. به خوبی تمرین کرده ایم.

وضعیت مصدومان رم

در این فصل، مصدومان زیادی داشتیم اما اکنون خوشحال هستم چون بازیکنان بیشتری در دسترس من قرار دارند. می توانم از سیستم چرخشی استفاده کنم. نیکولو زانیولو به خوبی ریکاوری کرده است. فعلا با تیم جوانان تمرین می کند. فکر می کنم طی 1 یا 2 هفته آینده به تمرینات گروهی تیم اصلی اضافه شود. به غیر از زانیولو و پائو لوپز، سایر بازیکنان برای بازی با سمپدوریا در دسترس هستند.

بازی رم-سمپدوریا

در بازی رفت، عملکرد خوبی نداشتیم چون با نگرش درستی وارد زمین نشدیم. به نظرم پس از بازی با سمپدوریا بود که تیم پیشرفت کرد. کلودیو رانیری سرمربی سمپدوریا است. او از بهترین مربیان ایتالیا محسوب می شود.

 

نظر شما