شناسهٔ خبر: 40898283 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

حالت چهارنفره به Call of Duty: Warzone باز خواهد گشت

آرش بوالحسنی

صاحب‌خبر -

در حالی که همه منتظر رونمایی از Call of Duty 2020 هستیم، اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) فعلا به پشتیبانی رایگان از Call of Duty: Modern Warfare و حالت بتل رویال رایگان آن یعنی Warzone ادامه می‌دهند.

این طور که به نظر می‌رسد به‌روزرسان جدید Call of Duty: Modern Warfare، قرار است مانند همیشه بخش‌هایی از بازی را تغییر بدهد. در حالت Warzone ظاهرا شاهد حذف حالت Realism خواهیم بود و در عوض حالت محبوب Quadros یا همان چهارنفره به بازی باز خواهد گشت.

برای بخش چندنفره هم شاهد اضافه شدن دو حالت جدید خواهیم بود. اولی All or Nothing نام دارد که نوعی حالت free-for-all است. در این حالت شما بازی را با یک چاقو و یک اسلحه‌ی خالی آغاز می‌کنید و باید نقشه را برای یافتن مهمات بگردید. دومین حالت هم Face Off نام دارد که همان حالت‌های بخش معمولی مانند Kill Confirmed و Team Deathmatch را به نقشه‌های Gunfight می‌آورد.

Call of Duty: Modern Warfare و Warzone در حال حاضر برروی اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند. همچنین شایعاتی مبنی بر اضافه شدن حالت ۲۰۰ نفره به Warzone به گوش می‌رسد.

نظر شما