شناسهٔ خبر: 40890563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار مشروح ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه ۳ تیرماه ۹۹

اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد مقابله با کرونا در ورزش و افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران مهمترین عناوین ورزشی این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
* آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره ۱۷ این ستاد اعلام شد.
<div id="video-display-embed-code_295618" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/796929/295618?width=400&height=300"></script></div>


* همزمان با روز المپیک، تالار مشاهیر ورزش ایران، افتتاح و از تندیس تعدادی از قهرمانان نیز رونمایی شد.
<div id="video-display-embed-code_295611" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/796929/295611?width=400&height=300"></script></div>


* نخستین اردوی تیم ملی فوتسال پس از شیوع ویروس کرونا، امروز درکمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.


* خبر‌های کوتاه:
رییس فدراسیون ژیمناستیک از افزایش ۱۰۰ هزار نفری ورزشکاران این رشته در سه سال اخیر خبر داد.

در جدیدترین رده بندی بهترین تکواندوکاران جهان در چهار وزن المپیکی، میرهاشم حسینی در وزن منهای ۶۸ با دو پله صعود در رده پنجم جای گرفت و آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان جایگاه ششمی خود را حفظ کرد.

داورزنی، زارعی - سرمربی وقت تیم ملی جودو، نصرالله سجادی و آرش میراسماعیلی اعضای گروه ایران - اعزامی به دادگاه CAS را تشکیل خواهند داد. پارسال جودوی ایران به علت مسائل رخ داده شده در رقابت‌های جهانی تعلیق شد و قرار است ۲۷ شهریور دادگاه عالی ورزش به این موضوع رسیدگی کند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا با یکسال تاخیر در سال ۲۰۲۱ میلادی - آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. این مسابقات قرار بود در دبی امارات برگزار شود.

در پایان نخستین دوره مسابقات اسکیت با مانعِ روی یخ که در تهران برگزار شد، الهامِ مدیردهقان و فرزاد هوشیدری در دو بخش زنان و مردان به عناوین نخست دست یافتند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: پس از رقابت‌های المپیک که سال آینده برگزار می‌شود، از بسکتبال خداحافظی میکنم.

با تصمیم فدراسیون گلف همه اردو‌ها و مسابقات داخلی و کشوری گلف و رشته‌های تابعه که قرار بود از سر گرفته شود بار دیگر لغو شد. همچنین اردوی تیم ملی وودبال نیز برگزار نخواهد شد.

پس از برگزاری چندین مسابقه با حضور هزاران هوادار، آزمایش کرونای پنج بازیکن باشگاه ستاره سرخ بلگراد مثبت اعلام شد. چندی قبل دولت صربستان قوانین مربوط به قرنطینه را منتفی اعلام کرد و باشگاه ستاره سرخ هم با حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار قهرمانی فصل را جشن گرفت.

ویکتور ترویتسکی تنیسور صربستانی که در تورنمنتِ نواک جوکوویچ شرکت بود، به همراه همسر باردارش به کووید ۱۹ مبتلا شده است. پیش از این تست‌های گریگور دیمیتروف و بُرنا کوریچ هم مثبت اعلام شده بود.

اتومبیلرانان حاضر در ناسکار از بابا والاس که تنها شرکت کننده سیاه پوست در این رقابت‌ها بود حمایت کردند. والاس یکشنبه گذشته با یک رفتار نژادپرستانه مواجه شده بود


* سمینار یک روزۀ داوران لیگ برتر، در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
<div id="video-display-embed-code_295613" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/796929/295613?width=400&height=300"></script></div>


*پیروزی پرگل منچسترسیتی، برد یوونتوس و توقف سویا مهم‌ترین نتایج دیشب فوتبال اروپا بود.

*حاشیه‌های فوتبال جهان

برچسب‌ها:

نظر شما