شناسهٔ خبر: 40890340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش؛

ایکاردی و PSG مانع انتقال لائوتارو به بارسلونا!

کار بارسا برای جذب لائوتاور مارتینز به خاطر اقبدام اخیر باشگاه پی اس جی دشوارتر از گذشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت شرایط جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را دنبال می کند و با وجود شایعاتی که درباره این انتقال مطرح شده اما بسیاری معتقد هستند که لائوتارو در نهایت راهی نوکمپ خواهد شد. همچنین گفته می شود که یکی از مهم ترین دلایل علاقه لائوتارو به حضور در بارسا، بازی در کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی است.

 

 

 

 

در چند روز گذشته رسانه ها اخبار زیادی را درباره این انتقال مخابره کردند و اکثریت آنها بر این عقیده هستند که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش لائوتارو خواهد شد. این در حالی است که بارسا امید دارد با پیشنهاد یک بازیکن به اینتر، قیمت این ستاره آرژانتینی را کاهش دهد.

 

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر بارها تاکید کرده است که تنها راه انتقال لائوتارو، پرداخت رقم فسخ اوست. او دو روز پیش و پس از برتری اینتر برابر سمپدوریا که با گلزنی لائوتارو همراه بود، گفت که بسیار خوشبین است که این مهاجم ارزشمند یک سال دیگر هم در اینتر بماند.

 

 

 

 

در این بین قطعی شدن انتقال مائورو ایکاردی به پی اس جی با رقم 50 میلیون یورو تا حدی کار بارسا را سخت کرده است. پاریسی ها 10 میلیون یورو از اینتر تخفیف گرفتند ولی با پرداخت 50 میلیون یورو جان تازه ای به خزانه باشگاه ایتالیایی دادند. اتفاقی که سبب شده سران اینتر برای بارسا پیغام بفرستند که نیازی به فروش بازیکن خود ندارند و اگر تمایلی جدی برای جذب لائوتارو دارند و خود بازیکن هم مشتاق جدایی باشد، می توانند 85 میلیون یورو به علاوه بندهای متغیر برای انتقال لائوتارو هزینه کنند.

پی اس جی همچنین این اواخر تلاش کرده تا میرالم پیانیچ یعنی دیگر گزینه مدنظر بارسا در نقل و انتقالات را نیز جذب کند تا مشخص شود دشمنی بین دو باشگاه ادامه دار است. پیانیچ قصد جدایی از یوونتوس را دارد و بارسا برای او در اولویت قرار دارد ولی شاید پیشنهاد بهتر پی اس جی او را نیز وسوسه کند.

 

 

 

نظر شما