شناسهٔ خبر: 40871886 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسوی: عراقچی قصد عزیمت به ماموریت را ندارد/خودم هم قطعی شود اطلاع رسانی خواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه عراقچی قصد عزیمت به ماموریت را ندارد و در سمت معاونت سیاسی به خدمت ادامه می‌دهد، انتصاب خودش به عنوان سفیر را رد نکرد و گفت: پس از مراحل اداری و قطعی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در روزها‌ی اخیر درباره عزیمت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه به ماموریت عنوان کرد: سید عباس عراقچی قصد عزیمت به ماموریت را ندارد و همچنان در سمت معاونت سیاسی وزارت امور خارجه به خدمت خود ادامه خواهد داد.

موسوی انتصاب خودش به عنوان سفیر در آینده را رد نکرد و گفت:‌هنوز بسیار زود است و انشاءالله پس از طی مراحل اداری و قطعی شدن در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این برخی سایت‌ها از انتصاب سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه به عنوان سفیر جدید ایران در انگلیس و به جای حمید بعیدی‌نژاد و همچنین از عزیمت سید عباس موسوی به جمهوری آذربایجان به عنوان سفیر جدید ایران در باکو و جایگزین جواد جهانگیرزاده خبر داده بودند.

سید عباس موسوی پس از انتصاب بهرام قاسمی به سفارت ایران در پاریس، به عنوان یازدهمین سخنگوی دستگاه دیپلماسی عهده‌دار این سمت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما