شناسهٔ خبر: 40725064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ماجرای راننده تپ‌سی و پرستار بخش کرونا

صاحب‌خبر -

شرکت تپ‌سی در واکنش به رفتار انسان‌دوستانه یکی از رانندگان، او را تا پایان سال از پرداخت کمیسیون معاف کرد.

ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از اعضای کادر درمان بیمارستان‌های کشور در توییتر خود نوشته بود، وقتی از بیمارستان تپسی گرفته بوده تا به خانه برگردد، موقع پیاده شدن، راننده از او پرسیده که آیا پرستار است؟ وقتی او جواب مثبت داده، کرایه‎ای را که آنلاین پرداخت کرده بود، پس داده و گفته: «من از پرستارها کرایه نمی‌گیرم. شماها از جونتون می‌گذرین، من از پولم نگذرم؟».

با این توییت، مشخص شد که یکی از سفیران تپسی به صورت خودجوش از پرستاران و اعضای کادر درمان، هزینه‌ای دریافت نمی‌کند تا نسبت به از خودگذشتگی آنها ادای دین کند.

شرکت تپ‌سی در واکنش به این توئیت با پیدا کردن راننده از او تقدیر کرده و برای سپاسگزاری از او ، وی را از پرداخت کمیسیون تا پایان سال معاف کرد تا سهم کوچکی در قدردانی از او داشته باشد.

تپسی گزارش داده که از ابتدای شیوع کرونا، خدمت‌رسانی به کادر درمان را در دستور کار خود قرار داده و سرویسی را برای جابه جایی آنها در نظر گرفته بود. به این منظور، خودرو های ویژه تپسی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی در برابر ویروس کرونا در بیمارستان‌های محل نگهداری بیماران مبتلا به این ویروس مستقر شدند و به صورت رایگان، نسبت به حمل و نقل کادر درمان این بیمارستان‌ها اقدام کردند.

نظر شما