شناسهٔ خبر: 40689153 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

اثری از مفقودان حادثه شناور بهبهان کشف نشد

صاحب‌خبر -

ایلنا: مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت عملیات جست‌وجو و نجات در مورد دو نفر از مفقودین شناور غرق شده بهبهان را تشریح کرد.

نادر پسنده در مورد عملیات جست‌وجو و نجات دو نفر از خدمه مفقود شده ناشی از غرق شدن شناور «بهبهان»، اظهار داشت: متاسفانه باوجود ادامه عملیات جست‌و‌جو توسط شناورهای ناجی سازمان بنادر و دریانوردی و نیز تیم‌های جست‌و‌جوی محلی در منطقه و اطلاع‌رسانی مستمر به همه شناورهای عبوری از منطقه، جهت دیده‌بانی و جست‌و‌جوی مفقودین تا کنون اثری از آن‌ها کشف نشده است.

وی ادامه داد: کماکان در حال رایزنی با کشورهای منطقه جهت استفاده از ظرفیت مشترک جست‌وجو توسط تیم‌های جست‌و‌جوی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه هستیم تا پس از رسیدن به نتیجه و آغاز عملیات اطلاعات بیشتری را به دست آوریم.

به گفته مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برای تمرکز بیشتر روی نقاطی که بیشترین احتمال کشف مفقودان در آن‌ها وجود دارد مدل‌سازی کامپیوتری تاثیر جریان آب،‌ باد، موج روی اجسام شناور در دریا انجام شده است و در مناطقی که بیشترین احتمال بر مبنای این مدل‌سازی کامپیوتری دارند تجسس و جست‌و‌جوی مستمر صورت می‌پذیرد.

نظر شما