شناسهٔ خبر: 40680060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مدیران چند شغله در فوتبال و والیبال!/ 2 پست حساس و کلیدی در دست یک مدیر!

شهرام عظیمی در حالی به عنوان معاون اداری- مالی باشگاه استقلال از سوی سعادتمند معرفی شد که قبل از آن برای ریاست سازمان لیگ والیبال هم انتخاب شده بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با آمدن محمدرضا داورزنی به فدراسیون والیبال، تغییرات زیادی در رأس فدراسیون به وجود آمد که یکی از آن‌ها تغییر در ریاست کمیته مسابقات و سازمان لیگ والیبال بود.

در اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر والیبال نیمه‌کاره ماند و منوچهر پورحسن که سرپرستی سازمان لیگ را بر عهده داشت با اعلام پایان مسابقات از سمت خود کنار رفت و شهرام عظیمی جایگزین او شد. 

چند روز پیش احمد سعادتمند، شهرام عظیمی را به‌عنوان معاون اداری- مالی باشگاه استقلال معرفی کرد. عظیمی در حالی برای این پست حساس و کلیدی در باشگاه استقلال انتخاب شد که در فدراسیون والیبال هم مشغول به کار است و این سؤال به وجود می‌آید که مگر مدیر دیگری در باشگاه استقلال وجود ندارد که سعادتمند این انتخاب را انجام داده است!

کمتر از سه ماه دیگر مسابقات لیگ برتر والیبال ایران برگزار می‌شود و هم‌اکنون فصل نقل و انتقالات این لیگ است و طبیعتاً مسئولیت آن‌ها در شرایط فعلی چندین برابر است اما حالا مسئولیت قائم مقامی باشگاه استقلال هم برعهده عظیمی گذاشته شده است. 

البته او در مصاحبه‌اش اعلام کرده که سرباز وطن است و هر کجا لازم باشد خدمت می‌کند و ضمن اینکه در مورد فعالیتش در دو پست نظر او را نپرسیدند و اگر لازم باشد نظر خود را اعلام می‌کند!

به هر حال پست ریاست سازمان لیگ والیبال و معاون اداری مالی باشگاه استقلال از پست‌های حساس و کلیدی هستند و در شرایط فعلی حداقل عظیمی باید از فدراسیون والیبال استعفا بدهد تا بتواند بر کارهای خود در باشگاه استقلال تمرکز کند. 

انتهای پیام/4057/

نظر شما