شناسهٔ خبر: 40653441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

توفیقی:

ستارگان فعلی استقلال در زمان من جذب شدند

تمام بازیکنان با درخواست سرمربی وقت استقلال جذب می‌ شدند. بویان هم از این قاعده مستثنی نبود و با اصرار شخص وینفرد شفر به استقلال پیوست.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال درباره قرارداد بویان و محکومیت سنگین احتمالی این باشگاه در فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات این هافبک مقدونیه‌ای گفت: نمی‌خواستم به مسائل مربوط به گذشته ورود کنم، اما از آن جایی که از روز گذشته صحبت‌های زیادی درباره قرارداداین بازیکن مطرح شده، لازم دیدم برخی مسائل را به هواداران توضیح دهم.

اخبار ورزشی- تمام بازیکنان با درخواست سرمربی وقت استقلال جذب می‌ شدند. بویان هم از این قاعده مستثنی نبود و با اصرار شخص وینفرد شفر به استقلال پیوست.

معاون سابق باشگاه استقلال در ادامه گفت: پس از گذراندن تست‌های پزشکی که با نظارت و تایید دکتر نوروزی انجام شد، قرارداد بویان با استقلال منعقد شد و کمی پس از امضای قرارداد، او دچار مصدومیت و در بازی‌های کمی برای استقلال به میدان رفت. بویان نسبت به دیگر بازیکنان استقلال، حقوق خیلی کمتری می‌گرفت. قبل از جدایی ام از استقلال، بحث ماندن یا رفتن بویان مطرح شده بود. به همین دلیل در باشگاه استقلال جلسه‌ای برگزار و قرار شد شفر با مدیربرنامه‌های بویان صحبت کند تا درباره ادامه یا قطع همکاری طرفین تصمیم گیری شود. پس از بازگشت به ایران از استقلال جدا شدم و نمی‌دانم پس از آن چه اتفاقاتی افتاد.

توفیقی افزود: پس از جدایی از استقلال در رسانه‌ها خواندم که مسئولان باشگاه دیگر بویان را نمی‌خواهند و حتی گذرنامه کارش را هم باطل کردند و بویان هم برای گرفتن مطالباتش در فیفا از استقلال شکایت کرد. گفته می‌شود بویان برای دریافت مطالباتش با من تماس گرفته بود، اما باید بگویم که من نه مدیرمالی و اقتصادی بودم و نه شخص تصمیم گیرنده در مسائل مالی باشگاه. من تنها معاون ورزشی بودم و باید بگویم اگر من درباره مسائل مالی قدرت تصمیم گیری داشتم، جپاروف از استقلال نمی‌رفت.

او اظهار داشت: اگر درباره مسائل مالی تصمیم گیرنده بودم، خیلی از اتفاقاتی که طی این سال‌ها برای استقلال افتاد و در حیطه مالی بود و من قدرت تصمیم گیری در خصوص آن‌ها را نداشتم، پیش نمی‌آمد. باشگاه استقلال مسئول مالی داشت و کاملا مشخص است که معاون اقتصادی باشگاه در آن مقطع چه کسی بوده است. قرار بود با جپاروف توافق کنیم و تیام را به تمرینات بازگردانیم، اما تاکنون بار‌ها گفتم که من را بدون پول در ترکیه رها کردند و آن اتفاقات برای استقلال رخ داد.

توفیقی گفت: مسئولان مالی و اقتصادی باشگاه نبودم که بازیکنی برای دریافت پولش بخواهد با من تماس بگیرد؛ بنابراین کسی هم اگر درباره مسائل مالی بخواهد با من صحبت کند، در حیطه اختیاراتم نیست که بخواهم اظهار نظری کنم. امیدوارم اطلاعات غلط داده نشود. برخی‌ها در طول یکی، ۲ سال گذشته فضا را به شدت مسموم کردند و اطلاعات غلطی به هواداران دادند.

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: اگر کار قرارداد بویان به اینجا رسیده، باید قرارداد‌های مجید حسینی، اللهیار صیادمنش و مامه تیام هم در نظر گرفته شود که زمان معاونت من منعقد شد و باشگاه از فروش این بازیکنان به درآمدزایی رسید. خیلی از بازیکنان کنونی استقلال مانند سید حسین حسینی، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور، روزبه چشمی و وریا غفوری زمان معاونت من به استقلال پیوستند. این بازیکنان که در سال‌های اخیر برای استقلال خوش درخشیدند و جزو ستاره‌های تیم هستند، نتیجه همان قرارداد‌های زمان من بود. از بعضی‌ها می‌خواهم برای بزرگ کردن خودشان دیگران را تخریب نکنند، زیرا این روش درستی نیست.

نظر شما