شناسهٔ خبر: 40620192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گام دوم شهردار سی‌سخت در اجرای جاده گردشگری سلامت/ بازدید 8 مسوول ارشد استانی از محل پروژه

قرار است تعداد 8 مسوول ارشد استانی از پروژه جاده گردشگری سلامت سی‌سخت بازدید کرده و مقدمات اجرای آن انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، از شهر سی‌سخت به عنوان بهشت گردشگری جنوب غربی ایران یاد می‌شود شهری که کمترین فاصله را با شهرهای جنوبی ایران دارد و در دامن قلل مرتفع و سر به فلک کشیده و پر از برف دنا آرمیده است.

شهری کوچک اما با آب و هوایی مطبوع و دلنشین و نشسته در دامن باغات زیبای انگور که دل هر بیننده‌ای را با خود می‌برد.

به گزارش فارس؛ اما در سال‌های اخیر آن گونه که باید شهر سی‌سخت مورد توجه قرار نگرفته و مسوولان این شهر هم برای توسعه آن قدم آنچنانی برنداشته‌اند دیدیم که در تابستان گذشته چه مشکلاتی برای این شهر ایجاد شد و به یکباره به دلیل بی‌تدبیری شهر سی‌سخت نگین انگشتری جنوب غربی ایران به تلی از زباله مبدل شد.

دیری نپایید که مدیریت شهری سی‌سخت دچار تحول شد و علی فرد با کوله‌باری از تجربه و با تدبیر شورای اسلامی این شهر از قرارگاه خاتم‌الانبیا از مرکز به سی‌سخت آمد و از اینجا بود که شاهد جهشی در تحول شهر سی‌سخت بودیم.

با مردم شهر توریستی سی‌سخت که صحبت می‌کنیم همه از اخلاق و برخورد خوب علی فرد شهردار این شهر سخن می‌گویند مردی که با روی گشاده و رافت و مهربانی پاسخگوی مردم شهر توریستی سی‌سخت است و البته برنامه‌های زیادی برای توسعه شهر در سر دارد.

علی فرد در ذهن خود برای توسعه شهر توریستی سی‌سخت و ایجاد فضاها و مکان‌های گردشگری بیشتر و بهتر برنامه‌هایی دارد و چندی است که فکر او مشغول جاده گردشگری سلامت است و به همین منظور شبانه‌روز تلاش می‌کند تا این فضا برای توسعه حوزه گردشگری سی‌سخت آماده و مهیا شود.

او به همین جهت استارت کار را ابتدا با مدیرکل گردشگری استان مجید صفایی زد و در نیمه شب یکی از روزهای اردیبهشت با حضور در مکان مورد نظر استارت ایجاد جاده گردشگری و سلامت را زد.

اما قرار است که با حضور 7 نفر از مدیران کل استان و همچنین عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده گردشگری سلامت مورد بازدید قرار گیرد و مقدمات کار با حضور دستگاه‌هایی که در این پروژه دخیل هستند انجام شود.

مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی نقش مهمی در ایجاد این جاده دارند تا شهردار بتواند با دست باز و با دغدغه خاطر کمتری این پروژه مهم و حیاتی را برای توسعه گردشگری سی‌سخت انجام دهد.

علی فرد شهردار شهر توریستی سی‌سخت می‌گوید؛ سی‌سخت از نظر من تنها یک محور توسعه دارد و آن هم گردشگری است و بقیه زیر مجموعه آن می‌شوند یعنی که اگر به فکر حفظ و ارتقای وضعیت توریستی شهر سی‌سخت هستیم باید برنامه‌هایی منطبق با گردشگری برای آن تهیه و تنظیم کنیم.

فرد ادامه داد: مردم شهر سی سخت هم پذیرفته‌اند که باید این شهر را وارد مدار گردشگری کرد و اولویت با این حوزه است و آمادگی همکاری با مسوولان شهری را دارند.

وی به جاده گردشگری و سلامت که مد نظر قرار داده اشاره کرد و گفت: خود مردم درخواست می‌کنند که این جاده هر چه زودتر اجرا شود زیرا معتقدند تا استارت زیرساخت‌های گردشگری در شهر زده نشود سی‌سخت همچنان درجا خواهد زد.

انتهای پیام/82009

 

 

 

 

نظر شما